poniedziałek, 16 września 2013

Under twenty multifunkcyjny antybakteryjny krem BB

Witam!
Tak jak obiecywałam pojawiam się dzisiaj z obiecaną notka na temat kremu BB od Under Twenty.

Krem BB dostępny jest w dwóch odcieniach 01 i 02. Ja posiadam jeden jak i drugi. Po zakupie 01 okazało się, że jest zbyt jasna do mojej obecnej opalenizny i tak zakupiłam 02.
Dane techniczne :)
Produkt kupujemy w kartoniku na którym narysowane są tubki oraz znajduję się takie informacje jak:


Sam produkt jak już mówiłam jest zamknięty w tubce o pojemności 75 ml.

I oto jak prezentują się kolory kremów:
01 jest jest po stronie lewej, a 02 po prawej. Widać bardzo dużą różnicę kolorystyczną.

Cena: ok. 14 zł do nabycia m. in. w Rossmannie, Naturze 

Moja opinia:
Produkt jest bardzo przyjemy w użytkowaniu. Jego konsystencja nie jest leista, co dla mnie jest dużym plusem. Zapach nie jest nachalny tylko bardzo delikatny. Kolor ładnie stapia się ze skórą. Kryje tez bardzo w porządku:
Na pierwszy zdjęciu jestem bez makijażu, w środku nałożony sam krem BB i ostatnie to krem BB przypudrowany. 
Minusem jest na pewno to, że się bardzo świeci i trzeba go przypudrować.
Na buzi utrzymuje się kilka godzin. Ściera się równomiernie. W lipcowe i sierpniowe upały spisywał się rewelacyjnie.

Bardzo gorąco go polecam. Wiadomo, że nie jest to prawdziwy krem BB, ale jako krem tonujący jest na prawdę bardzo dobry.

Link do KWC: tutaj

A wy znacie ten produkt? Jakie są wasze ulubione kremy BB dostępne w polskich drogeriach?

Pozdrawiam
Soemi87 :)

11 komentarzy:

  1. Mi podoba się ten efekt przypudrowany, bez pudru nie wychodzę z domu więc to dla mnie nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam jakoś przekonania do produktów z linii U20

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam. Raz miałam krem bb z tej firmy i byłam okropnie niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jednak wolę maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze przyznam, że wszystkie kosmetyki under twenty mnie uczulały, a do BB nie pałam miłością i nie zdecyduję się na ten kosmetyk z żadnej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ma krycie takie jakie lubię - jak skonczę moje dwa to z chęcią kupię jeden z nich .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego kremiku BB. Z drogeryjnych miałam dwa, Catrice-całkiem fajny :)) i z Eveline ten w czerwonym opakowaniu-to było totalnie nieporozumienie...

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam keidys ten krem BB.. a wzasadzie moja siostra wiec mialam okazje go przetestowac... fajny ale jak dla mnie zadelikatne krycie... pozatym skald tez nie jest idealny jak na krem...

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm w sumie efekt u Ciebie mi się podoba więc jak będzie gdzieś w promocji to się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ulubieńca BB jeszcze nie trafiłam. Nawet nie wiedziałam, że Under 20 ma swojej ofercie kremy BB. W sumie zraziłam się trochę do tej formuły i na razie omijam ją szerokim łukiem, ale na Twojej buzi krem wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem nieźle się prezentuje ten bebik, jednak ja na razie pasuję z szukaniem swojego ideału - idą już chłodniejsze dni więc wracam do moich cięższych podkładów :D:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)