środa, 12 grudnia 2012

Czekoladowy zapychacz

Witam!
Ostatnio zauważyłam, że brakuje mi czasu na bloga. Wasze posty zaniedbane od 3 dni, a o moich to już nie wspomnę.
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją maseczki Montagne Jeunesse- Chocolate Mud Masque.


Maskę zakupiłam na promocjiw  Super- Pharm za 5,24 zł. Pojemność maseczki to 20g. Konsystencja jest bardzo gęsta przy czym bardzo ładnie wysycha na twarzy.


Obietnica producenta:
Odżyw swoją skórę bogatą i kremową ucztą. Pozwól sobie na wyjątkowo odżywczy zabieg dzięki naszej czekoladowej maseczce. Bogata w naturalne składniki, głęboko oczyszczająca czekoladowa maseczka pomoże odblokować pory i usunąć zanieczyszczenia. Połączenie właściwości leczniczych soli z Morza Martwego oraz właściwości nawilżających Masła Kakaowego i Masla Shea sprawi, że Twoja skóra będzie odżywiona i nawilżona, dzięki czemu zachowa młody wygląd.

Moja opinia niestety nie jest przychylna. Maseczka zawitała na mojej twarzy dwa razy i o te dwa razy za dużo. Niestety zamiast oczyszczać zatkała mi pory dzięki czemu mem teraz wysyp pryszczy. Używałam różnych maseczek, ale ta jako pierwsza nie sprawdziła się w swojej roli. Mimo, że zapach i konsystencja jest fenomenalna nie kupie jej ponownie.

Podsyłam również link do KWC <>

A wy miałyście tą maseczkę? Jakie są wasze opinie na jej temat?

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. A ja jakoś nie przepadam za czekoladowymi kosmetykami:)Zdecydowanie wolę ją w wersji spożywczej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam testowac maseczki!:) mam ich troche!:)ale o takiej jeszcze nie slyszalam:)! pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne. :)


    jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej maseczki i dzięki Tobie wiem, że raczej nie zagości w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam maseczke o zapachu mango z tej firmy i nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czekoladowatość zachęca, ale po Twojej recenzji wiem, że już się na nią nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nigdy jej nie kupiłam a w oko nie raz wpadła w sklepie:) Wiem teraz żeby się jej wystrzegać.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć ja polecam z soraya genialna:D głeboko oczyszczająca:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnych z tych maseczek ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe mi po czekoladzie zawsze wyskakują pryszczole, więc maseczki bym tym bardziej nie użyła :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)