środa, 31 grudnia 2014

Koniec roku i małe nowości

Na zakończenie roku chciałam pokazać wam kilka moich nowości, które były prezentami choinkowymi, ale nie tylko.
Jak widać, dużo tego nie jest, bo tylko dwie pomadki, sonda do paznokci i pędzel wachlarzowy z Ecotools (akurat ten produkt sama sobie kupiłam).

 Sonda  jest z Oriflame. Ma dwie końcówki- większa i mniejsza kulkę. Szykują się więcej zdobień pazurków.
Lewa pomadka to Giordani Gold (Oriflame) Pink Blossom jak widać pigmentacja jest mniejsza. W pada w odcień różowo- czerwony.
Prawa pomadka jest bardziej intensywna z serii More by Demi (Oriflame) Pink Drama. Pięknie pachnie, ładna pigmentacja. 
Co do trwałości pomadek ciężko mi coś powiedzieć, bo za krótko je posiadam. Za jakiś czas na pewno was poinformuje jak się sprawdziły.

Korzystając z okazji ostatniego dnia roku, chciałam życzyć was szczęśliwego Nowego Roku 2015 obsypanego samymi sukcesami. 

Na dniach pojawi się u mnie podsumowanie starego roku. The Best 2014 i kilka postanowień.
Pamiętajcie, że jestem na Instagramie: soemi1987

Pozdrawiam!
Soemi87


9 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)
    fajne nowości :-) ładne kolory mają te pomadki, lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki mają ładne kolory. :)
    Tobie również życzę udanego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego i udanego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wiary w sercu,
    wytrwałości w dążeniu do
    celu, samych słonecznych dni,
    przyjaciół wielu i spełnienia
    najskrytszych marzeń.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego pędzelka. :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki mają śliczne kolory :) Wpachlarzowy pędzel z Ecotools bardzo lubię :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)