sobota, 13 października 2012

Eveline cosmetics Ujędrniający balsam do ciała

Hej!
Jak obiecałam coraz częściej tutaj zaglądam.
Dzisiaj na tapecie recenzja ujędrniającego balsamu do ciała kwiat lotosu i kofeina marki Eveline cosmetics.


Produkt zakupiłam jeszcze we wrześniu w Biedronce, podczas gdy weszła gazetka kosmetyczna. Za 500 ml zapłaciłam 11,99zł. Do wyboru były 3 warianty zapachowe: kwiat lotosu, czerwona pomarańcza i zielona oliwka. Na początku zaplanowałam zakup czerwonej pomarańczy, jednak w konsekwencji w koszyku wylądował kwiat lotosu.


Bardzo dużą zaletą produktu jest praktyczna pompka. Na zdjęciu poniżej pokazałam, jakiej wielkości jest jedna pompka produktu. 

Po rozsmarowaniu produkt szybko wchłania się w skórę, przy czym ładnie ją nawilża.Powiedziałabym, że początkowo zapach jest bardzo intensywny, jednak po chwili wietrzeje i pozostaje na skórze delikatny i przyjemny zapaszek ;)


 A oto zapewnienia producenta co to tego produktu:

I najważniejsze co dla niektórych skład balsamu:

Warto też dodać, że produkt jest testowany dermatologicznie, ale testy nie były prowadzone na zwierzętach.


Moje spostrzeżenia:
Ostatnio dość często podróżowałam i co za tym idzie zmieniałam wodę. Niestety nabawiłam się suchej i swędzącej skóry. Od razu sięgam do tego produktu. Stosowałam go raz dziennie po kąpieli i ulgę zauważyłam już po drugim dniu. Skóra jest ładnie nawilżona. Co do ujędrnienia skóry nie zauważyłam różnicy i nawet nie wieże, aby same balsamy czy sera do skóry spowodowały, że moja skóra będzie jędrna i bez celulitu.Warto dodać, że jest to produkt wydajny. Używam go od dwóch tygodni i zużycie sięga dopiero początku naklejki.

Pozdrawiam!
Soemi87

3 komentarze:

  1. Miałam taki z mango, też zakupiony w Biedronce, ale w wiosennej gazetce i dopiero niedawno zdenkowałam, naprawdę wydajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zakupiłam na wiosnę ten z mango i szczerze powiem, ze zapach ma ładniejszy, zaś właściwości mają takie same ;)

      P.S. Dziękuję za zostanie moim obserwatorem :D

      Usuń
  2. Kupiłam kwiat lotosu i jest po prostu zaje***** :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)