niedziela, 28 października 2012

Oriflame Beauty, Wonder Colour Lipstick

Hej!
Przychodzi do Was dzisiaj z ostatnią październikową recenzją. Tym razem wybrałam produkt do ust.




Pomadka do ust firmy Oriflame z kolekcji Oriflame Beauty Wonder Colour jest jedna z moich bardziej lubianych pomadek. Moja perełka jest w odcieniu Warm Peach (nr 22534).





Jej piękny brzoskwiniowy kolor z delikatny drobinkami bardzo mi przypadł do gustu.

 

Zdjęcie bez lampy
Zdjęcie z lampą


Zdjęcie z lampą
Zdjęcie bez lampy


 O to co mówi o niej producent:
"Dostępna w szerokim wachlarzu niesamowitych odcieni, pomadka Wonder Colour. Oszałamiające, długo utrzymujące się na ustach kolory, są tak delikatne i kremowe. Awokado i olejek jojoba mają właściwości nawilżające".


Zdjęcie bez lampy

Zdjęcie z lampą





 

Na ustach pozostawia piękny delikatny kolor. Usta są bardzo ładnie nawilżone. Jej zapach zwala mnie z nóg po prostu słodziak.

 

Zdjęcie bez lampy

Zdjęcie z lampą

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedynym minusem, jaki zauważyłam to niestety jej trwałość. Trzeba ją poprawiać w ciągu dnia.

Jestem naprawdę zadowolona z tej pomadki i zachęcam do zakupu.

 

Waga produktu- 4 g. 

Cena w stałej ofercie 28 zł, jednak często bywa w promocji teraz jest do dostania za 16,90 zł a ja kupiłam w ofercie 2 pomadki za 26 zł.

Pozostawiam jest link do opini na wizaz.pl


Pozdrawiam i przesyłam buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)