piątek, 14 lutego 2014

Inglot promocja walentynkowa -20%


Nie wiem czy wiecie, ale w dniu dzisiejszym w sklepach stacjonarnych Inglota jak i internetowym jest promocja -20% na produkty z pominięciem akcesoriów. Jednak same puste palety również wchodzą w skład promocji.






Ja nie byłam bym sobą jak bym się na coś nie skusiła :D












Takie to oto kolorki wpadły w moje rączki. Głownie potrzebowałam brązów do załamania i czegoś jasnego w kącik

Jeżeli jesteście zainteresowane zrobię osobna notkę o moich cieniach Inglota.
A wy się skusicie na promocję?
Pozdrawiam!
Soemi87

18 komentarzy:

  1. Ja obecnie nie potrzebuję żadnego kolorku, ale promocja fajna :) Jestem ciekawa Twojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu Nie wiedziałam dzięki za info :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cienie od nich, niestety Inglota mam na drugim końcu miasta i dziś mi nie po drodze. Smuteczek

    OdpowiedzUsuń
  4. uff.. na szczęście dziś z domu się nie ruszam ;-) ale oczywiście koniecznie zrób post o cieniach z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszące propozycje:) cienie sa bardzo ładne ciekawe jak makijaż z użyciem nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie zapasy,że będę dzisiaj unikać to stoisko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że dziś mi Inglot nie po drodze ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocje wszędzie! Człowiek by zbankrutował :-D Na razie niczego nie potrzebuję więc pewnie się nie skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stacjonarnie to już się nie wybiorę, ale zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie, teraz jestem gotowa wsiąść w auto i popędzić do Inglota... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja kolekcja nie zawiera nic z Inglota (stety/niestey?) i chętnie poczytam notkę o tych kolorkach - są naprawdę interesujące - takie "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, pierwszy raz słyszę że w Inglocie promocja :) Chętnie zobaczę wszystkie Twoje cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na szczęście wszystkie cienie mam jakie mi trzeba:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią poczytam o Twoich cieniach z Inglota. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak dobrze, że nie wiedziałam o tej promocji, bo teraz płakałabym nad pustym portfelem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przegapiłam promocję, bo inaczej na pewno bym coś kupiła. Jakie są numerki tych cieni?

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurde! przegapiłam taką okazję:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)