poniedziałek, 10 lutego 2014

Mobil Mix #4 i gdzie byłam jak mnie nie było



Tak jak zapowiadałam w ubiegły poniedziałek, miałam przerwę od blogowania przez tydzień, ponieważ wyjechałam na ferie zimowe. Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka zdjęć z tego wyjazdu w postaci Mobil Mix'u. 







1) Wyjazd z Krakowa- brak śniegu i 2 godziny jazdy przed nami
2) Karnet TatrySki, jednak my siedzieliśmy tylko w Kluszkowcach.
3) Widok z okna na Tatry, akurat tego dnia widok był trochę słabszy
4) Napis z toalety męskiej, który rozwalił nas na łopatki

1) Odpoczynek i przyzwyczajanie się do stoku (to mój pierwszy wyjazd na narty)
2) Bałwan na tarasie widokowym musi być :)

Widok na Tatry z tarasu widokowego z góry Wdżar.

1) Pierwsze trudne próby jazdy na nartach i wmawianie sobie, że jest to przyjemność. Jednak po 2 dniach była to przyjemność.
2) Narty nartami, ale kijki i rękawiczki to podstawa przy uniknięciu otarć.

1) Zdjęcie pożegnalne- Widok na Tatry wysokie
2) Wracając do Krakowa odwiedziliśmy zamek z Niedzicy

1) 2 godzinny powrót do Krakowa to gra w kulki
2) i podziwianie widoków za oknem.

I to na tyle, ten tydzień był jak najbardziej udany. Odpoczynek od problemów, odcięcie zasięgowe. Czego chcieć więcej. Mam nadzieję, że za niedługo wrócę do dalszej nauki jazdy na nartach, bo zaczęło mi się to podobać.
Pozdrawiam serdecznie!
Soemi87

21 komentarzy:

  1. matko jak ja kocham góry!!! dzięki za te widoczki od razu mi wspomnienia górskie wróciły:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten napis z toalety świetny :D Ja właśnie jestem na feriach w Bukowinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha napis w toalecie bardzo zapada w pamięć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ;) Ja niestety żadnych sportów zimowych nie uprawiam, jakoś mnie do tego nie ciągnie. Ale góry podziwiać mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widoki przepiękne! a napis naprawdę śmieszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napis na toalecie również mnie rozbawił :) Mam nadzieję że wypoczełaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. napis z tolaety jest powalający :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chętnie odcięła się na chwilkę od codzienności;) Śmieszny ten bałwanek! :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie jeździłam na nartach, strasznie chciałam się nauczyć, ale kiedy chcę wyjechać to albo jestem chora, albo nie mam czasu :P może w następnym sezonie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wypadu w góry:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narty - jeździłam na nich wieki temu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ! Ja muszę całą Polskę przejechać do Zakopanego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)