środa, 15 października 2014

Bobble- pierwsze wrażenie






Jak pierwszy raz zobaczyłam butelkę Bobble na YouTube pomyślałam muszę ją mieć. Jednak jak zaczęłam przeliczać koszty ściągnięcia butelki np. z Anglii stwierdziłam, że da się bez niej żyć. Jakiś rok temu pierwsze butelki pojawiły się w sklepach Duka. Oczywiście pobiegłam sprawdzić cenę i za butelkę 550 ml trzeba było zapłacić 50 zł. Znowu stwierdziłam, że jednak drogo. W ubiegłym tygodniu przeglądając ulotkę drogerii Daily zauważyłam promocję na Bobble- 30 zł za butelkę 550 ml. Zastanowienie trwało chwilę- nawet mój partner powiedział bierz i się nie zastanawiaj i tak oto mam swoją pierwszą butelkę Bobble.





Butelką 550 ml jest dla mnie bardzo poręczna. Na półce były tylko 3 kolory filtrów: czarny, fioletowy i turkusowy. Wybierając pomiędzy turkusem lub fioletem w kasie wylądował ten drugi.

Wszystkie napisy na etykiecie są w języku angielskim.

Jednak do środka załączona została instrukcja w języku polskim. 

I tak mogę się cieszyć moja butelką. z pierwszych spostrzeżeń mogę powiedzieć, że niestety przy pierwszych użyciach zapach i smak filtra jest wyczuwalny, jednak całe szczęście z czasem to zanika. 
Na pewno plusem tego produktu jest fakt iż nie muszę, bo kilka dni biegać do sklepu po zgrzewki wody mineralnej tylko wędruje do kuchni po wodę. Jak dla mnie mega wygoda.

A wy miałyście takie butelki? Co o nich sadzicie?
Pozdrawiam!
Soemi87

8 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tą butelką, bardzo pożyteczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę dzbanki filtrujące, kosztują dużo mniej niż taka butelka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej butelce i muszę przyznać, że bardzo mnie ciekawi :). Jednak widzialam zdjęcia po czasie jej użytkowania i potem wyglądała jakoś brzydko. Ale mimo wszystko pomysł jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją mam od roku, kupiłam w Duce, ale przyznam, że bardzo rzadko z niej korzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ochotę kupić tą butelkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić taką butelkę, zwłaszcza kiedy zacznę pracę na cały etat. Wtedy ciężko będzie nosić ze sobą 1,5l wody, a tak wystarczy taka buteleczka, napełnię ją sobie w pracy i gotowe ;) Bardzo praktyczne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)