środa, 1 października 2014

Ulubieńcy września

Koniec września już za nami, więc czas na kosmetyczne posumowanie minionego miesiąca.

Moim hitem ostatnich miesięcy jest płyn micelarny Garniera. Nie podrażnia, wielka butla w dobrej cenie. Czego chcieć więcej ?!
Isana krem do rąk Moments od sense przede wszystkim krem ma piękny zapach. Nawilża całkiem porządnie i do tego wszystkiego posiada bardzo wygodna pompkę. (pojemność to aż 300ml)
Balea szampon do włosów wiele osób zachwalało i ja się na niego skusiłam. Faktycznie jest bardzo dobry. Zużyłam pół opakowania i włosy są po nim długo świeże. Pięknie pachnie co tez jest dla mnie plusem.
Bielenda wiśniowe masełko do ust niestety jesień już za pasem i zaczęłam bardziej pielęgnować moje usta. Znalazłam w moich zapasach owe masełko. Pięknie pachnie, jest bardzo mięciutkie delikatnie barwi usta i dobrze je nawilża. Jak na razie jest zadowolona.
Dezodorant Dove pierwszy raz zasięgłam po ten produkt i nie żałuję. Pachnie jak typowe kosmetyki Dove, ale najważniejsze jak dla mnie to ochroną, która faktycznie mi daje. Niestety ani Rexona ani Fa już na mnie nie działają więc póki co zostaje przy Dove.

A jacy są wasi ulubieńcy z września?
Pozdrawiam!
Soemi87

19 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów. We wrześniu bardzo często stosowałam tusz Rimmel Extra Super Lash, olejek rycynowy i zapach Mel Merio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię deo Dove ale jeszcze lepiej działa Lady Speed Stick ;)

    zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnier płyn micelarny jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dove bardzo lubię :)) Za zapach i ochronę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wkradły Ci się dwa błędy jeśli chodzi o szampon, jeden ortograficzny, a drugi w nazwie:) a micel z Garnier też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Bielande brzoskwiniową jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Bielande brzoskwiniową jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten płyn z Garniera w zapasach i mam nadzieję, że stanie się i moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam doskonale krem do rąk ISANA - był moim wiosennym ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. płyn z Garniera nadal czeka na kolej swą u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam masełko do ust, ale ja się z nim nie polubiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię balsamy z drobinkami złota na lato z Dove:) dezodorantu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. koniecznie muszę spojrzeć na te kremy do rąk Isany - fajny pomysł z tą pompką ;)
    płyn Garniera mam, ale jeszcze kończę płyn z AA, dlatego dopiero czeka na testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel Ganier też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio pierwszy raz użyłam tego płynu z Garniera i byłam zachwycona!! Już wiem, że go polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. garnier też znalazł się w moich ulubieńcach, jestem ciekawa tego masełka do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle obiecuję sobie, że kupię ten micel i zapominam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Garnier to także mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  19. interesuje mnie ten micel garniera :)
    a zapachy Balei są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)