czwartek, 16 października 2014

Zapachowy czwartek: Blissful Autumn


Jeszcze na wiosnę prowadziłam cotygodniowe notki o zapach. Bardzo mi tego brakuje wiec powracam z moimi zapachowymi czwartkami. Mam nadzieję, że to dodatkowo spowoduje moja bardziej systematyczna pracę na blogu. Trzymajcie kciuki :)

Dzisiaj czas na jesień. Za oknem już szaro- buro, liście z drzew spadają więc i w kominku nie może zabraknąć najbardziej jak dla mnie jesiennego zapachu: Blissful Autumn.


"Kiedy otulony promieniami ciepłego, zachodzącego, wrześniowego słońca sad otwiera przed nami swoje podwoje – już po zrobieniu pierwszego kroku zanurzamy się w kalejdoskopie kolorowych, majestatycznie opadających z drzew liści i w aromacie dojrzewających spokojnie owoców. Jest cicho, błogo, przyjaźnie, a świat zaczyna uwodzić zapachem jabłek, śliwek, gruszek i wysuszonego po lecie, otulonego żywicą drewna. Pełne spectrum urody wrześniowego sadu zamknięto w wosku Blissful Autumn, który – z jednej strony – jest doskonałym pożegnaniem lata, a z drugiej – uroczym, powitalnym pocałunkiem składanym na policzku przez jesienny wiatr."- goodies.pl

U mnie tradycyjnie króluje tarta. Jest ona bardzo wydajna i mocna. Wystarczy tylko kawałek aby w pomieszczeniu poczuć jej otulający zapach.


Tarta topi się na piękny morki kolor. Szkoda, że nie ma koloru brązowego lub pomarańczowego- tak jak kolory jesieni.

Zapach wyłaniający się z kominka od razu tworzy mi przed oczami piękny kolorowy klon z opadającymi liśćmi. Jednak ze względu, że zapach jest bardzo intensywny polecam go po jakiś 20 minutach zgasić, a uwierzcie zapach i tak z wami zostanie. Dodatkowo następnym razem możecie rozpalić ten sam wosk na nowo i będzie dalej pachniał.

Jak dla mnie ten zapach jest istnie cudowny. Możecie również poczytać opinie innych osób na temat tej tarty stronie goodies.pl

A wy znacie tą tartę? Do jakich zapachów sięgacie najchętniej w jesienne wieczory?
Pozdrawiam!
Soemi87

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam! To mój ulubiony zapach z yankee. Niestety jest wycofany i nigdzie nie mogę już go dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam tego zapachu,ale czuję,że odpowiadałby mi :) Już w sobotę uzupełnię moje zapasy wosków :) Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie w końcu kupić kominek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też ale usilnie chcę to zmienić.
      Pozdrawiam Emm

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)