sobota, 11 października 2014

Zakupy z ostatnich tygodni

Codziennie sobie powtarzam, że dodam jakąś notkę i zajrzę tez do was, ale po prostu brakuje mi czasu. Powili organizuje sobie pracę z obowiązkami, ale jak widać nie do końca sobie radzę. Mam nadzieję, że mimo wszystko dojdę wreszcie do dodawania notek przynajmniej co drugi dzień.
Dzisiaj chciałam wam pokazać klika nowości jakie chapłam w ostatnich tygodniach.




ROSSMANN

Isana mydło w płynie  mango i ekstrakt kokosa 2,80 zł

Dove antyperspirant 8 zł

Nivea pomadka ochronna o zapachu brzoskwini 6 zł





















ROSMANN BIEDRONKA
Rossmann: Garnier płyn micelarny  i tutaj szok, bo bez promocji zakupiłam go w cenie 10,99 zł
Biedronaka: Elseve szampon  włosy pozbawione gęstości 400 ml za 11 zł

BIEDRONKA
BeBeauty żele pod prysznic: happy moments, vitamin touch, soft touch  jak dla mnie porównawcze z Dove i koszt za butelke w promocji 2,99  zł

ALLEGRO
NYX blush 11 taupe  róż do policzków, który będę stosować jako bronzer. 25 zł


I to na tyle. Zakupy nie za duże, bo staram się zużyć moje pokaźne zapasy. Znacie któryś z owych produktów?
Pozdrawiam!
Soemi87

16 komentarzy:

  1. Nie cierpię tego mydła z ISANY ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Garniera płyn, tez ostatnio kupiłam go w takiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie szampon Elseve, koniecznie daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie polubiłam tego mydła w płynie Isany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam ten micel z Garniera i nadal czeka na swoją kolej, ale być może pod koniec miesiąca się za niego zabiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te żele z Biedronki, tanie i dobre i pięknie pachną, czego chcieć więcej ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. identyczną pomadkę z Nivei mam jest obłędna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tych żelach z biedronki - nie sądziłam, że są aż takie dobre! ten róż (bronzer) nyxa chodzi za mną już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Nyx Taupe!! Jestem pewna że go polubisz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z zaprezentowanych przez Ciebie kosmetyków :) Kusi mnie polecany wszędzie płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię micel z Garniera, niech Ci dobrze służy :)

    fajnie, że jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydełko z Isany miałam i zapach ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też za tyle kupiłam płyn Garnier:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)