czwartek, 3 stycznia 2013

Liebster Award po raz drugi

Hej!
Przez ostatnie dni zostałam nominowana przez 4 dziewczyny do TAG'u Liebster Award za co bardzo dziękuję. Już jakiś czas temu brałam w nim udział o tutaj, jednak postanowiłam odpowiedzieć na pytanie jakie zadały mi dziewczyny.

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od Zwariowany świat lawencja 8888:
1. Góry, czy morze?
    Ani góry, ani morze. Kocham jeziora.
2. Gdzie chciałabyś najbardziej pojechać w wakacje?
    Najbardziej to chyba New York.
3. Ulubiona pora?
    Uwielbiam lenie noce przy gwiaździstym niebie z dala od miast.
4. Twoje największe kosmetyczne odkrycie?
    Tusze z Wibo.
5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Nie chciałam zanudzać mojego chłopaka opowiadaniami o kosmetykach.
6. Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu?
    Klucze :)
7. Czego najbardziej nie lubisz w innych ludziach?

    Najbardziej nie lubię zakłamania i oszukiwania.
8.Jaką cechę charakteru cenisz w ludziach najbardziej?
    Chęć niesienia pomocy.
9. Ulubiona książka?
    P.S. Kocham Cię!
10. Ulubiony film?
    Mało oglądam filmów więc nie mam swojego ulubieńca.
11. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
    Miałam bardzo szczęśliwe dzieciństwo i ciężko mi wybrać jedno wspomnienie. Wybiorę jednak mojego żółwia stepowego.



Pytania od Izy everything:
1. Ulubiony podkład to... ?
    Under twenty
2. Najgorszy kosmetyk jaki posiadasz/posiadałaś ?
    Maseczka czekoladowa
3. Ulubiona piosenka 2012 roku ?
    Strachy na lachy "Twoje oczy lubią mnie"
4. Najlepszy film ?
    Malo oglądam filmów wiec nie mam swojego ulubieńca.
5. Ulubiony produkt do pielęgnacji włosów ?
    Szampon Ultra Doux- owoc granatu i drożdże piwne.
6. Najbardziej potrzebna rzecz jaką nosisz w torebce ?
    Klucze od domu, portfel i parasolka.
7. Ulubiony twój post ?
    Nie mam takiego.
8. Twoja ulubiona potrawa ?
    Może nie do końca jest to potrwa, ale uwielbiam sałatkę grecką.
9. Ukochane miejsce ?
    Kocham Gdańsk.
10. Makijaż wpadka to taki... ?
    Przepraszam, ale nie rozumiem pytania.
11. Chciałabym... ?
    być lepszym człowiekiem.


Pytania od Co tylko przyjdzie do głowy:
1. Najlepsza marka lakierów do paznokci to?
    New beauty line
2. Jak szybka przekąska to...?
     Jogurcik owocowy
3. Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
    Oczywiście Boże Narodzenie
4. Jakie jest według Ciebie najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
    Z tych które widziałam osobiście to zakochana jestem w naszym polskim Gdańsku.
5. Kto był Twoim idolem z dzieciństwa?
    Aż wstyd sie przyznać, ale uwielbiałam Spice Girls.
6. Koczyki długie czy sztyfty?
    Zależy od tego jaki mam dzień.
7. Jaki jest Twój styl ubioru?
    Raczej nie określony. Ważne, żeby było mi wygodnie.
8. Czego się najbardziej boisz?
    Wysokości  :(
9. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    P.S. Kocham Cię.
10. Od czego zaczynasz swój dzień?
    Dzień zaczynam od myśli "nie chce mi się wstawać" :)
11. Must have w Twojej szafie to...?
    Spodnie rurki.


Pytania od Sahary 90:
1.  Róż czy bronzer?
    Kiedyś powiedziała bym, że bronzer a teraz róż.
2. Noc czy dzień
   Dzień.
3. Najbardziej boisz się....
   Wysokości.
4. Ulubiony blog
    Nie mam jakiegoś jednego ulubionego.
5. Noworoczne postanowienie?
   Typowo noworocznych poastanowien nie mam, tylko robie postanowienia miesięczne. Mam o tym notkę, zapraszam.
6. Jesteś oszczędna czy rozrzutna ?
   Oszczędna.
7. Twoja wymarzona praca?
    Rok temu pracowałam w moim zawodzie, który kocham czyli nauczyciel
8. Spod jakiego jesteś znaku?
    Lew (lipcowy)
9. Co najbardziej w sobie lubisz??
    Marudzenia z którym staram się walczyć w styczniu.
10. Ukochane perfumy
    Może to nie perfumy, ale zapach z Oriflame Delicacy.
11. Najlepiej ubierająca się gwiazda według ciebie ?
     Nie śledzę mody gwiazd więc ciężko wypowiedzieć mi się na to pytanie.


Wszystkim dziewczyną bardzo dziękuję za nominację. Ja nikogo nie angazuje w tego TAG'a, bo zrobilam to wcześniej. Jednak jak ktoś ma ochotę na odpowiedzenie na moje pytania to zapraszam :)
 Mam nadzieję, że dowiedziałyście się czegoś nowego i ciekawego o mnie.
Pozdrawiam!

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)