niedziela, 17 lutego 2013

Eveline Cosmetics Coulor Instant






W najbliższym czasie pojawią się recenzję kosmetyków z ostatnich moich zakupów, ale dzisiaj przychodzę do was z recenzją lakieru do paznokci firmy Eveline Cosmetics Coulor Instant (wydaje mi się, że jest to kolor 521).. Niestety na buteleczce wytarły się już troszkę literki.














Najbardziej lubię lakiery w kolorach różowo- malinowych.
Lakier zamknięty jest w typowej buteleczce o pojemności 12ml.











Lakier posiada bardzo wygodny pędzelek. W celu pokrycia całej płytki paznokcia należy nałożyć dwie warstwy lakieru. Paznokcie potrzebują wiele czasu na wyschnięcie. Trwałość lakieru nie jest najgorsza, na mojej płytce wytrzymuje 4 dni. 
Lakier zakupiłam jesienią w Biedronce za ok. 5 zł. I systematycznie pojawiają się w gazetkach urodowych.
Polecam każdemu te lakiery do wypróbowania.

A wy znacie te lakiery?

Miłej niedzieli!

12 komentarzy:

  1. No słuchaj, to całkiem nieźle się trzyma na paznokciach! U mnie mało który lakier tyle wytrzymuje, a za 5 zł, to już czyste szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię baardzo takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je ostatnio w drogerii :) Również lubię takie kolorki, pewnie następnym razem się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne lakiery. Lubię tą firmę :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam, ale na razie nie kupuję, bo mam aż za dużo lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam kupić lakier z tej serii, ale w ostatnim momencie odłożyłam je na półkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i bardzo go sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :) ja mam podobny ale z inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podczas ostatnich zakupów w Biedronce zostałam także posiadaczką lakieru Eveline w kolorze mlecznego różu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten kolor, z eveline używałam tylko odżywki do paznokci i byłam bardzo zadowolona, także może wypróbuję również kolorowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale kolor jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek śliczny, w sam raz na odganianie tej przebrzydłej zimy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)