piątek, 15 lutego 2013

Haul kosmetyczny nr 3


15 lutego i co w związku z tym? Czas na moje zakupy z ostatnich 30 dni. Szczerze powiem, że nie wiedziałam, że aż tyle wyszło.




Płyn micelarny Be Beauty- zakupiony pod wpływem waszych opini. Bieronka, ok 4 zł

Peeling myjący, wygładzający Joanna Naturia- mój ulubiony peeling do twarzy. Biedronka ok. 3,50 zł.

Eliksir ziołowy do włosów wzmacniający, przeciw wypadnaniu, Green Pharmacy. Mam nadzieję, że wzmocni moje włoski. Drogeria Natura 5,99 zł

Maseczka odżywcza Lirene. Biedronka 2 zł

Peeling enzymatyczny Lirene. Mój pierwszy peeling enzymatyczny. Biedronka 2 zl.






Frotto- mokre chusteczki Lidl 0,89 zł.

Wake me up Rimmel- rozświetlający podkład. Rossmann 24 zl.

Affinitone Mayballine- podkład matujący. Rossmann 18 zł.

Affinitone Maybelline- korektor pod oczy. Rossmann 19 zł.

Stay all day Essence- cień w kremie 02. Drogeria Natura- 12 zł.

Made to stay Catrice- cień w kremie 04. Drogeria Natura- 16 zł.






Woski Yankee Candle- każdy po 6 zł z Zapachu Domu.









Nie spodziewałam się, że aż tyle tego wyszło. Jesteście ciekawe recenzji, którego z tych kosmetyków?

Pozdrawiam!

36 komentarzy:

  1. oooo ładne zakupki :) ciekawią mnie te cienie w kremie i ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj Essence :D Tzn. Poprosze o recenzję Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego micela z Biedry i korektora z Maybelline, potrzebuje dobrego krycia, a na taki mi wygląda. Test podkładu Wake me up wczoraj robiłam u nas na blogu, serdecznie polecam, podkład jest fantastyczny! A te Yankee Candle... mm... kusicie mnie wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor póki co u mnie się sprawdza. Na pewno coś o nim jeszcze napiszę. A nad Yankee Candle nie zastanawiaj się. Warto kupic.

      Usuń
  4. Faktycznie dużo tego:)
    Jestem ciekawa cienia w kremie z catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero z nim zaczynam. Ale nie zdradzę co o nim sadzę, do czasu notki :)

      Usuń
  6. A powiedz mi, gdzie kupiłaś te woski? (I wcale tak dużo tego nie wyszło! ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje woski pochodzą z zapachu domu z Krakowa na ul. Miodowej

      Usuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa podkładu Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też dziś kupiłam ten płyn z Biedronki ale to już moje drugie pakowanie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to pierwsze opakowanie. Zobaczymy jak się będzie sprawował.

      Usuń
  9. To ja czekam na recenzję korektora :)
    A woski YC strasznie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo chętnie wypróbowałabym te woski zapachowe, niestety jeszcze się z nimi nie spotkałam.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam w Zapach domu w Krakowie na ul. Miodowej. Można też je kipic na stronie http://zapachdomu.pl/

      Usuń
  11. Jestem ciekawa co myślisz o podkładzie Wake me up i korektorze :)
    Przymierzam się do kupna wosków, ale zawsze jakoś nie po drodze mi na Miodową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie zastanawiaj się tylko idź na Miodową, naprawdę warto!

      Usuń
  12. u mnie w Biedronce peelingi Joanny rozeszły się lotem błyskawicy...nie udało mi się ich kupić niestety
    ciekawa jestem korektora pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa recenzji tych maseczek z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam ten peeling z joanny
    niezly ale malo wydajny,mimo ze taniocha ;)
    zapraszam do siebie,bedzie mi milo
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego peelingu enzymatycznego z Lirene :) do tej pory używałam peelingów z Perfekty, oraz BU i e-naturalne

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne zakupy :) Ciekawa jestem jak Ci przypadnie do gustu płyn micelarny z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i mnie udało się kupić tego micela, a podkład z Rimmel niestety się u mnie nie sprawdziła, mam nadzieję, ze u Ciebie spisze się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzję WakeMeUp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spore zakupy :) Szukałam tych maseczek Lirene w swoich Biedronkach - nie znalazłam ich :(
    A z chęcią przeczytam recenzję o podkładzie z Maybelline - cały czas zastanawiam się czy go sobie nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem tego eliksiru do włosów z Green Pharmacy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie interesuje recenzja zapachu YC "wild passion fruit", bo niestety nie udało mi się go dorwać przy ostatnim zamówieniu:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)