niedziela, 3 lutego 2013

Rival de loop Clean & Care Seifenfreies Waschel


Przy ostatnich zakupach pokazałam wam ten produkt. Kilka z was była zainteresowana jego recenzją. Oto i przychodzę z kilkoma słowami na temat tego produktu. Zakupiłam go przez pozytywną rece

Produkt: Rival de loop zielone jabłuszko żel do mycia twarzy 5 w 1- jest to wersja limitowana

Pojemność: 150 ml

Opakowanie: zamykane na zatrzask- wygodne w użytku


Ważność- 12 miesięcy od otworzenia

Cacanki producenta:
Żel do skóry normalnej i mieszanej.
Żej myjący Rival de Loop bez mydła o zapachu zielonego jabłka i pH naturalnym dla skóry został opracowany specjalnie do delikatnego i codziennego mycia skóry normalnej i mieszanej. Miła, kremowa  pianka usuwa w sposób łagodny makijaż i nadmiar łoju u zanieczyszczenia. Nawilżające składniki aktywne wyciągu z miłorzębu i ogórka chronią skórę przed wysuszeniem. Pozwól sobie na przyjemne owocowe odświeżenie i przeżyj wyjątkową przygodę zapachową. 
Efekt: Skóra wygląda na wyraźnie odświeżoną i oczyszczoną.
Stosowanie: Niewielką ilość żelu myjącego Rival de Loop bez mydła o zapachu zielonego jabłka nałożyć rano i wieczorem na nawilżona skórę twarzy, szyi i dekoltu i delikatnie wmasować. Następnie spłukać letnią wodą i zastosować dodatkowe oczyszczenie z użyciem toniku do twarzy Rival de Loop.

  • tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie;
  • pH naturalne dla skóry;
  • nie zawiera silikonów;
  • nie zawiera parabenów;
  • nie zawiera barwników.
Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Alcohol Denat., Caprylyl/Capryl Glucoside, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate CrosspOlymer, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Panthenol, Parfum, Glycerin, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Disodium Edta, Cucumis Sativus fruit extract, Ginkgo Biloba leaf extract, Pantolactone, Citric Acid.


Dodatkowe informacje: produkt posiada znaczek Vegan czyli nie jest testowany na zwierzętach i w swoim składzie nie posiada składników pochodzenia zwierzęcego.


Moja opinia:
                
 Plusy:
  • bardzo łady zapach;
  • gęsta konsystencja;
  • wydajność.
Minusy:
  • zapycha pory i powoduje wysyp nieprzyjaciół;
  • podczas kontaktu z wodą nie wytwarza piany.
Link do KWC: !klik!
Cena:  ok. 7 zł 
Dostępność: Rossmann

Moja ocena: 2/5 (taka niska nota w szczególności za zapychanie)

A wy macie ten żel? Sprawdził się u was, czy doprowadził do wysypu?

A i jeszcze jedno pytanie wolicie recenzję kosmetyków zrobioną w ten sposób jak dzisiaj czyli kategoriami czy takie jak robiłam wcześniej?
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Uuu zapchane pory ot nie ciekawie:( będę wiedziała żeby nie kupować

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam, że ten żel ma pachnieć bardziej niż pielęgnować skórę...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zapycha to dla mnie na starcie jest skreślony ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy czy mnie też by zapchał, ale pewnie tak. A szkoda, bo zapowiadało się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jabłko kojarzy mi się raczej ze świeżością a tu taki zonk z zapychaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapchane pory , oj to będe szerokim łukiem omijać , dzieki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak piany to dla mnie osobiście plus - nie zawiera SLS, czyli czegoś co może wysuszyć skórę :) Ale ma denat, więc w tym przypadku nie wiem co gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. po r4ecenzji widze że produkt nie szczególnie ciekawy:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej lubię myć twarz babydreamem dla mam albo dla dzieci:) duża pojemność, przystępna cena, nie zapycha itd:)

    Pozdrawiam

    http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja polecam żel do higieny intymnej :D nie zawiera mydła, parabenów i ma odpowiednie ph :)

      Usuń
  11. Szkoda, że jest słaby ten żel, ja mam ich peeling i chwalę go sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)