środa, 20 lutego 2013

It's Only a Picture Tag


Dzisiaj witam was w TAG'u do którego zaprosiła mnie Fabryczna. Bardzo serdecznie was zapraszam do jej bloga.
weblog.infopraca.pl
Zasady zabawy:
1. Umieść w poście tytuł tagu i link do Kirei - inicjatorki tagu
2. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż, rysunek, Print Screen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy
4. Otaguj 7 osób :)


1. Codziennie widzisz...
Komputer, telefon, soczek lub herbatka to podstawa każdego dnia.

2. Ubranie, w którym 'mieszkasz'. 
Ja w tym sweterku nie mieszkam, ja w nim się urodziłam i to jest moja druga skóra :)

3. Ulubiona pora dnia?
http://www.styl.pl

4. Coś nowego?
Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! Dziękuję FRUGO :)

5. Właśnie tęsknisz za...

6. Piosenka, która za tobą chodzi...
Aktualnie brak.

7. "Nagłówek" twojego tygodnia:
wwqw.grajdol.pl
8. Najlepszy moment tygodnia? 
Piąteczkowe piweczko

9. Kim chciałeś/chciałaś być jako dziecko? 
Zawsze chciałam być nauczycielem. Marzenie przez chwile było spełnione ;)

10. Nigdy nie rozstajesz się z...

11. Co można znaleźć na twojej liście życzeń? 
cocolita.pl
dojrzewamy.pl
12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
Jedno zdjęcie 3 znaczenia: morze, plaża, Gdańsk.

13. Coś co robisz cały czas:
Często słyszę od ludzi, że ja to cały czas uśmiechnięta chodzę.

14. Zdjęcie tygodnia:


15. Ulubione słowo/wyrażenie:
Brak

16. Najlepszy moment roku...

17. Ktoś kto zawsze potrafi mnie uszczęśliwić:
Na pewno mój M., jednak nie chce umieszczać tutaj jego zdjęcia więc pokaże wam najukochańszego Misia jakiego dostałam od M.


I to na tyle. Nikogo nie taguje, kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania zapraszam.
A wam, któraś odpowiedz w szczególności się spodobała, a może zaskoczyła?

26 komentarzy:

  1. Świetna obudowa od laptopa :D

    Fajny jest ten TAG, strasznie mi się podoba! I zapraszam do Gdańska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tęsknie za Gdańskiem, to moje ukochane polskie miasto.

      Usuń
  2. ja też szukam pracy, ale jest bardzo ciężko:/

    OdpowiedzUsuń
  3. jej!:) swietne zdjecia!!:) podoba mi sie to!!:)// atraM

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki masz ładny porządeczek:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Staram się mieć porządek, bo wtedy jest łatwiej żyć.

      Usuń
  5. świetnie przedstawiony TAG:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na tag, może ukradnę;) Trzeba było pokazać zamiast misia, zdjęcie ukochanego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij- pozwalam ;) No niestety na razie ukochany pozostaje tylko dla mnie ;p

      Usuń
  7. Powodzenia w szukaniu pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie dziękuję, aby wreszcie mi się ułozyło...

      Usuń
  8. Fajny i niepowtarzalny tag :))
    Blog jest super :)
    wpadnij do mnie :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pieseek ♥ Ciekawe odpowiedzi ;) Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówek mojego tygodnia jest taki sam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ten miś słoodki jest.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajowy żabol na laptopie :D Gratuluję pierwszej wygranej, wiem jak to cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny miś! Mam słabość do takich pluszaków mimo swojego wieku, kiedy już teoretycznie mi nie wypada :P
    Powodzenia w szukaniu pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Misie nigdy nie jest się za starym. Ja go dostałam na studiach ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)