niedziela, 17 marca 2013

Fa Sport Double Power Sporty Fresh Roll - On

Hej!
I przyszedł koniec weekendu. Ja zaś chciałam wam dzisiaj pokazać mój ulubiony antyperspirant w kulce. Zakupiłam go dzięki jednej blogerce  :D




Produkt: Fa, Sport Double Power, Sporty Fresh Roll - On

Pojemność: 50 ml

Opakowanie: Zakończone klasyczną kulką.
Ważność: 12 miesięcy od otworzenia

Cacanki producenta:
"Linia Fa Sport Double Power chroni ciało sportowca zarówno w czasie ćwiczeń jak i po wysiłku fizycznym. Dezodorant Fa Sport Double Power, który zapewnia 72 - godzinną podwójną ochronę - przed potem i nieprzyjemnym zapachem.
Działanie dezodorantów Fa oparte jest na unikalnej technologii. Kapsułki Duo Micro redukują wilgoć i jednocześnie zapobiegają rozwojowi bakterii odpowiedzialnych za przykry zapach. "

Zapach: lekko owocowy.

Skład:

Konsystencja: przezroczysta

Moja opinia:
Wiadomo, że 72 h godzin go nie stosowałam, ale na cały dzień daję radę.
           
 Plusy:
+ bardzo łady zapach;
+ wydajność.
+ duga ochrona
+ cena
+ nie brudzi ubrań

Minusy:
brak


Link do KWC: !klik!
Cena:  ok. 7 9 zł
Dostępność: chyba wszystkie sklepy z asotrymentem chemicznym

Moja ocena: 5/5


A wy znacie ta kulkę? A może macie inny hit, który możecie mi polecić?
Pozdrawiam
Soemi87

19 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować :) Dawniej bardzo lubiłam anty. z Fa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go tylko że w wersji w sztyfcie. Bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mleczko do ciała z tej linii. Lubię je głównie z powodu zapachu. Antyperspirantu Fa nigdy nie miałam, jestem od lat wierna zielonemu Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jej teraz używam jest bardzo dobra i ma śliczny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go bardzo lubię. :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do TAGu u mnie na blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również zapraszam do siebie - po wyróżnienie :)
    http://daylicooking.blogspot.com/p/wyroznieni.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam Rexony w sprayu :) chociaż te w kulce też lubię ale mam wrażenie że gorzej sobie radzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą kulkę i bardzo ją lubię. Ładnie pachnie i eliminuje przykre zapachy :)

    Zostałaś nominowana do wzięcia udziału w tagu, zapraszam :)
    http://alessabeauty.blogspot.com/2013/03/tagi-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fa bardzo ładnie pachną ale jednak wole Rexone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, że antyperspiranty Fa pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię dezodorantów z Fa, ani w Kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten antyperspirant, ale nie pamiętam czy byłam zadowolona czy nie :P od lat jestem wierna Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od kiedy zaczęłam używać deo w kulce albo w sztyfcie już nigdy nie wróciłam do aerozolów. Są mega wydajne, łatwiej się aplikują i są mniej "mokre";)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również go kiedyś miałam, ale jeśli dobrze pamiętam to jakoś mnie nie zachwycił;/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. oTAGowałam Cię Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy
    http://klaczkowaurodowa.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)