wtorek, 14 stycznia 2014

Balea Feuchtigkeits shampoo Mango + Aloe Vera




Od jakiegoś czasu używam Szamponu z Balei z mago. Czy jestem z niego zadowolona? O tym zaraz...



Szampon z Balei zakupiłam w Krakowie na targowisku Tomex. Widziałam również stoisko na placu Bieńczyckim. Za pojemność 300 ml zapłaciłam 6 zł.


















Szampon ma za zadanie nawilżyć nasze włosy. Niestety nie znam niemieckiego i brałam w ciemno ten produkt.

































































































Zdaniem producenta:
Wspaniała miękkość, lekkość i jedwabisty połysk: Balea nfeuchtigkeitsspendende nadaje włosom zdrowy, promienny wygląd - aż po końcówki.









Butelka zamknięta jest na typowy klips.



Otwór z którego wydobywamy szampon jest dostatecznie duży.








Konsystencja gęsta- lekko perłowa.


Moja opinia:
Po wielkim szale jaki zapanował w blogosferze na produkty niemieckie stwierdziła, że i ja muszę coś zakupić. Padło na ten szampon. Moje włosy są lekko suche, falowane, ale niestety maja tendencję do szybkiego obciążania. Ten szampon spowodował u mnie wielki oklap na głowie. Włosy może i są miękkie, ale nie mają objętości.

+ piękny zapach
+ bez silikonów (chociaż moje włosy chyba je lubią)
+ pojemność i cena
+ ładnie się pieni
+ zmywa oleje i kremy
+ nawilża

- dociąża włosy powodując oklapnięcie
- włosy wymagały częstszego mycia
- dostępność

Jak dla mnie to średniaczek. Jak ktoś potrzebuje dużego nawilżenia to polecam. A może wy mi polecicie jakiś fajny szampon z Balei?
Pozdrawiam!
Soemi87

22 komentarze:

  1. Miałam z Balei odżywkę z tej właśnie serii, z której jest Twój szampon. U mnie spisywała się bardzo dobrze. A że mam włosy cienkie i boję się "przyklapu" stosowałam ją od połowy długości.
    Żałuję, że nie mam praktycznie żadnego dostępu do tych kosmetyków, na pewno wypróbowałabym ich dużo dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam produktów tej firmy a niemieckie sklepy mam prawie 1000m od domu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za info, że można go spotkać na Tomexie w Krakowie bo sądzę, że inne produkty Balea też tam znajdę a w sumie mam nie daleko i czasami przejeżdżam koło tego placu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by co to stoisko jest w murowanym pasażu (tam koło warzyw).

      Usuń
  4. Miałam- dla mnie to też taki średniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy na pewno kochają silikony! więc nie wiem czy ten sprawdziłby się na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam z tej serii odżywkę/ maskę i uwielbiam ją! nic nie daje moim włosom takiego połysku

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi odżywka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno wyprobuje kosmetyki do ciala z balea i odzywki do wlosow. szampony nie wchodza w gre, bo na pewno by mi podraznily skore glowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko będę gdzieś w pobliżu DM-u to kupię go koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam zapach bo z tej serii miałam żel pod prysznic i mydło w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama pokusiłam się o kilka kosmetyków z firmy Balea, ale tego akurat nie mam i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak wszyscy polecają ten szampon :) Kupiłam go i ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo ;) Nie wiedziałam że Balea jest dostępna w Krakowie ;) Muszę pobuszować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam tego szamponu ale odżywki Balea ma całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo podzielone są opinie na temat tego produktu, że sama już od jakiegoś czasu nie potrafię podjąć decyzji ;)
    Obserwuję i w wolnym czasie zapraszam do siebie www.patishome93.blogspot.com
    Jestem nowa, ale staram się jak mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda,że w Pl nie można ich stacjonarnie kupić w każdym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  17. też jak kupowałam te produkty to brałam w ciemno patrząc na obrazki :) nie wiedziałam że są dostępne na targowiskach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie mialam okazji go przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)