wtorek, 21 stycznia 2014

Nowości Catrice i Essence


Dzisiejszy post dla mnie dużym wyzwaniem pod względem zabawy graficznej. Mam nadzieję, że taka forma postu wam się spodoba. Jednak do rzeczy: dzisiaj chciałam powiedzieć o nowościach i wycofywanych produktach z Catrice i Essence.


Jak co roku tak i w tym roku na wiosnę w szafach Essence i Catrice organizowane są spore wyprzedaże, ponieważ firmy te szykują dla nas wprowadzenie masy nowych produktów.

Listę nowych i wycofywanych produktów Essence znajdziecie tutaj: KLIK. Na podanej stronie znajdują się najpierw nowości. Niestety nie wszystko będzie dostępne w Polsce, jednak jak bym mogła to bym kupiła:
Z mojej listy zachcianek, tylko pędzel może nie być dostępny w Polsce. Mam wiele nadzieje, że tuszu do rzęs, a wręcz po cichu liczę, że będzie taki sam jak wycofana już jesienią srebrna wersja. Tak samo mam nadzieję, że cielisty cień będzie podobny do wycofywanego cienia nr 58.

Jak widać troszkę fajnych produktów nam wycofują. Kredkę do oczu bardzo lubię, nawet pojawiał się u mnie w ulubieńcach grudnia. Cień do powiem super sprawuje się jako rozświetlacz. Błyszczyki i puder syki to również bardzo znane i lubiane produkty, których jest szkoda...

Idąc do marki Catrice, to nie za często sięgam do ich produktów. lista najpierw nowości a później produktów wycofywanych znajdziecie tutaj: KLIK. Dlatego z rzeczy wycofywanych wartych uwagi wam nie pokaże, za to patrząc na nowości zrobiłam wręcz niezłą listę:
Cień, bronzer i róż bardzo mi się podobają z tych zdjęć. Mam nadzieję, że będą też tak fajne już na żywo. Co do kredki pod łuk brwiowy to pojawiła się ona w edycji limitowanej we wrześniu 2012 roku- to owiany już sławą podnośnik. Niestety niedane mi było jej kupić. Mam nadzieję, że kredka będzie tak samo wspaniała jak ta z limitowanki. 

A wam co wpadło w oko z nowości? A może żałujecie, że jakiś produkt będzie wycofany?
I jak wam się podoba taka forma grafina?
Pozdrawiam!
Soemi87

21 komentarzy:

  1. Ja Cartice bardzo dawno kupuję, Essece ma kilka fajnych produktów, jakie posiadam, w dodatku przystępne ceny:)
    Jestem fanką palety do stylizacji brwi od Essence, ostatnio długo nie było jej w szafie Essence w Naturze i już się bałam, że ją wycofali, ale na szczęście powróciła :)
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O Kurde, wycofują sypki puder transparentny!? Eh... To według mnie bardzo dobry produkt! trzeba w takim razie zrobić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno mieli go wycofać, zamiast niego pojawiła się wersja prasowana :)

      Usuń
    2. chyba nawet bardziej bym wolała wersję prasowaną :)

      Usuń
  3. Dziękuję za świetny wpis - jest bardzo przydatny :) Post po względem graficznym, dla mnie - wzrokowca jest czytelny i ułatwia sprawę. Zachorowałam na pędzelek z Essence, posiadam już kilka i jestem zadowolona... mam cichutką nadzieję, że będzie u nas dostępny :P
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten cielisty cień to bym z chęcią przygarnęła, bo ostani jaki kupiłam strasznie się obsypuje:(:)

    OdpowiedzUsuń
  5. produkty Catrice są całkiem niezłe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie do powiek bardzo lubię z Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo żałuję, że u mnie w mieście nie mam dostępu do kosmetyków tych marek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się jaram lakierami Crushed Crystals, oby wyglądały jak na fotach ;) No i nie pogardzę pędzelkiem do blendowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żelowe kredki, mam nadzieję, że będą dostępne u nas.

    OdpowiedzUsuń
  10. bronzer catrice był w jakiejś limitowance ;) puder sypki essence wycofują? zrobiłabym zapas bo słyszałam że świetny, jednak mam tyle pudrów w domu, że do 50 ich nie zużyję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD - zapraszam :)
    Pozdrawiam - Mendziorka

    OdpowiedzUsuń
  12. Te błyszczyki były beznadziejne ;-) Mam i nie mogę tego zużyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię błyszczyki z Essence i ich tusze do rzęs :D ale tylko niektóre;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa żelowej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pędzelek chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubiłam błyszczyk stay with me, nie rozumiem czemu go wycofali ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również czekam na ten pędzel do rozcierania! Mam nadzieję że będzie u nas dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam produkty essence i catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że ten błyszczyk Essence wycofują :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)