środa, 15 stycznia 2014

BeBeauty Spa Energizująca sól do kąpieli Bursztyn





Już jakiś czas temu zakupiłam słynna sól do kąpieli z Biedronki BeBeauty o zapachu bursztynu.



Za pojemność 600 gram zapłaciłam ok. 3,50 zł.



Do wyboru mamy bodajże 5 wariantów.




















Ja niestety nie jestem posiadaczką wanny i produkt zużywam do moczenia stóp. Sprawdza się w tej roli rewelacyjnie.
















Od producenta: 
Sól BeBeauty Bursztyn to idealne połączenie kryształów soli z luksusowym ekstraktem z bursztynu. Bogactwo składników mineralnych zawartych w soli pochodzącej z naturalnych złóż zapewnia łagodną pielęgnację. Bogaty w mikroelementy ekstrakt z bursztynu działa wzmacniająco na skórę, chroni ją i zmniejsza skłonność do podrażnień. Dzięki temu Twoja skóra stanie się gładsza, odzyska witalność i ładniejszy koloryt. Odpowiednio dobrany, zmysłowy zapach eliminuje stres i zmęczenie po całym dniu, przywraca energię i pobudza siły witalne. 

Składniki: Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Propylene Glycol, Amber Extract, Cl10140,Cl 16255.


Kryształki są wielkości kryształków soli morskiej.

Moja opinia:
Sól ma bardzo przyjemny zapach, który unosi się również gdy moczę stópki. Produkt barwi wodę na pomarańczowo. Nie wytwarza przy tym piany. Wystarcza mi jedna nakrętka produktu. 

+ piękny zapach
+ nie podrażnia skóry
+ nie wysusza 
+ umila pielęgnację ciała
+ cena i dostępność
+ dość spora oferta wariantów zapachowych

Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Bardzo wam go polecam!
Pozdrawiam!
Soemi87

25 komentarzy:

  1. Muszę się kiedyś skusić na te sole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie umilacze kąpieli :D Ale tej soli jeszcze nie miałam a jestem ciekawa jak pachnie bursztyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie jej używam, cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często te sole mam w łazience, już nie zliczę ile opakowań zużyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę sole tylko kolor różowy i fioletowy. Fajne za niską cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio miałam kupić wersję z trawą cytrynową, ale ostatecznie wyjęłam ją z koszyka, bo nie mam miejsca na wannie, żeby ją postawić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj no nie mam czasu :D na kąpiele w wannie i stoi biedaczka sobie używana raz na miesiąc jak moja mała robi wielką kąpiel - a tak tylko prysznic bo szybko.....
    Czasami solą kąpielową nacieram się pod prysznicem zamiast peelingu ale ta chyba by się nie nadała bo za duże głazy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszelkie umilacze kąpieli, ale tej soli jeszcze nie miałam, a jestem ciekawa jak pachnie bursztyn ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze sądziłam, że ta sól jest droższa O.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją używam do moczenia stóp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o soli z Be Beauty, że jest tania a dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te sole do kąpieli z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego zapachu jeszcze nie miałam. Jutro po wizycie w przychodni zajrzę do Biedronki i jak spotkam polecany przez Ciebie wariant to zakupię. Do tej pory miałam fioletową (lawenda), żółtą (chyba cytrusowa) i niebieską (morska) i bardzo lubię te sole.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją w innym zapachu - muszę zacząć testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo całej sympatii do kosmetyków z biedronki te sole to dla mnie kąpielowe buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie miałam tej soli, ale za każdym razem jak przechodzę w Biedronce koło półki to się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te sole do kąpieli - tanie i dobre. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. 3,50zł za 600g?! Kupuję!!! Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, w którym wygrać można aż 3 zestawy kosmetyków Mythos

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wersję z lotosem i ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ale przy okazji pewnie kupie bo lubię takie właśnie relaksujące kąpiele

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją kiedyś, ale w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka wersji tych soli kompielowych,tylko ze ja swoje wszystkie zmieszalam i kocham teraz je jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bardzo lubię sole z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)