niedziela, 26 stycznia 2014

Biało- fioletowe zdobienie paznokci




Wczoraj naszło mnie na pokombinowanie z malowaniem paznokci. Szczerze mówiąc dawno nie robiłam ombre i jak widać na zdjęciu obok efekt jest całkiem niezły.






Na początek na cała powierzchnię płytki nałożyłam biały lakier z Miss Selene w odcieniu 104. 









Następnie wzięłam kawałek gąbki i pędzelkiem pomalowałam od góry białym lakierem a na dole fioletowym i paćkałam taką mieszanką po pazurkach.

Fioletowy lakier to Bell Air Flow  zakupiony w grudniu w Biedronce. Niestety nie wiem jaki to odcień, bo nie mogę znaleźć żadnego numerku na buteleczce.






Na koniec wszystko pokryłam jedną warstwą odżywki SOS Eveline.




I jak wam się podoba efekt? Jak dla mnie wygląda to fajnie, nawet mój facet był zaskoczony efektem i o dziwo powiedział, że mu się podoba (niestety rzadko to słyszę :P ).
Pozdrawiam!
Soemi87

12 komentarzy:

  1. całkiem fajnie ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie ; ) Ślicznie ci wyszło, chociaż ja bym sama się bała coś eksperymentować coś takiego z moimi paznokciami bo pewnie by mi nie wyszło . Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma czego się bać, tylko próbować. Jak nie wyjdzie to zmywamy i malujemy od nowa! Nie ma co się poddawać :)

      Usuń
  3. Są boskie, też takie zrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mocno kontrastowe kolory w ombre tworzą niesamowicie piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt, takie pazurki ładnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Ja niestety jestem totalnym beztalenciem w malowaniu paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ombre jakoś nigdy nie chciało wyjść ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem również wyszło Tobie to bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli usłyszałaś taki komplement od faceta to znaczy, że musi to naprawdę fajnie wyglądać na żywo! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)