środa, 8 stycznia 2014

Denko grudzień 2013





Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z denkiem. Ostatnio zaczęłam coraz bardziej zużywać rozpoczęte produkty- co mnie bardzo cieszy.





SZAMPONY:

Palmolive  do włosów normalnych (400ml)- byłam bardzo zadowolona z tego produktu. Super radził sobie ze zmywaniem olejów, kremów. KUPIĘ PONOWNIE

Head & shoulders większa objętość (400ml)- może i radził sobie z łupieżem, ale włosy były po nim szorstkie, przestały się falować. NIE KUPIĘ PONOWNIE


MYCIE CIAŁA

Oriflame swedish spa peeling błotny (150 ml)- zapach ładny, reszta jedno wielkie rozczarowanie. Bradzo słaby produkt. NIE KUPIĘ PONOWNIE

Oriflame żel pod prysznic seria Chocolate dream (200ml)- zapach ciemnej czekolady, nie utrzymuje się na ciele po kąpieli, słabo się pienił. NIE KUPIĘ PONOWNIE


KREMOWANIE CIAŁA:

Oriflame Krem do ciała Delight (200ml)- piękny zapach, który nie utrzymuje się na ciele długo, dobrze się wchłania, dobrze nawilża. MOŻE GO KUPIĘ

Oriflame Body Milk (400ml)- nieciekawy zapach, słabo się wchłaniał. NIE KUPIĘ PONOWNIE

Oriflame krem do ciała aloe vera & maracuja (200ml)- piękny zapach, super się wchłaniał, dobrze nawilżał. Niestety już niedostępny


PIELĘGNACJA KOŃCZYN :-)

Oriflame Foot Rescue Mask (100ml)- bardzo fajna maska do stóp. Jak jeszcze ja bym była systematyczna to stópki jak marzenie. KUPIĘ PONOWNIE

Oriflame krem do rąk Brazil nuts (75 ml)- bardzo miły zapach, ładnie nawilża skórę. KUPIĘ PONOWNIE


 STREFA MAKIJAŻU

Bourjois (250ml)- rewelacyjny produkt. Mój no 1 w demakijażu. KOCHAM! KUPIĘ PONOWNIE

Oriflame Giordani Gold podkład (30 ml)- produkt bez szału. Słabe krycie, kiepsko się utrzymuje. NIE KUPIĘ PONOWNIE

Oriflame dotleniający podkład (30 ml)- krycie był ok, ale bardzo szczypał po twarzy. Nieprzyjemny w użytkowaniu. NIE KUPIĘ PONOWNIE


INNE:

Soraya- maseczka oczyszczająca- przyjemna w użytku. KUPIĘ PONOWNIE

Rexona- ochrania, ładnie pachnie. KUPIĘ PONOWNIE

Lilibe płatki kosmetyczne- moje ulubione. KUPIĘ PONOWNIE

Colgate Whitening- myła dobrze, nie wybielała. NIE KUPIĘ PONOWNIE


I to na tyle. Bardzo dużo produktów Oriflame, a to dlatego, ze moja mama jest konsultantką :) Znacie któryś z moich zdenkowanych?
Pozdrawiam!
Soemi87

27 komentarzy:

  1. zużycia super :)

    Bourjois miałam i całkiem spoko tez z przyjemnością kiedyś zakupię :) Rexona mam obecnie tą sama i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krem brazil nuts zupełnie się u mnie nie sprawdza:(, co do płynu micelarnego - bardzo podobne działanie ma be beauty, a cena dużo, dużo niższa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bourjois to także mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bourjois w koncu sobie kupie bo tak go wszedzie chwala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA z Bourjois nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo Ci się tego nazbierało :) Nie miałam żadnego z tych produktów. Ciekawa jestem tego płynu Bourjois, ale u mnie wychwalane produkty słabo się spisują...

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten peeling błotny, może tyłka nie urywał, ale nie był najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę silną reprezentację Oriflame :) Ja ostatnio przekonuję się do ich kosmetyków :) A Rexona jest świetna, chociaż teraz zdradzam ją z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę sprawdzić ten płyn Bourjois bo wiele osób go chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnych z tych produktów. Widzę, że parę bubli Ci się trafiło;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co miałam z Twojego denka to pasta colgate i to by było na tyle. Faktycznie, dużo bubli zużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że nie ma u mnie bourjois :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę boję się kupić płyn z Bourjois bo mam bardzo wrażliwe okolice oczu i zawsze używać płynu z Biodermy tego różowego. Ale może się odważę i jak mi nie będzie się sprawdzać oddam siostrze ; p

    PS. Zapraszam do swojego magicznego świata http://jakontozrobil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rexonę psikaną muszę wypróbować, jak dotąd miałam tylko kulki

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam Head :) i jestem zadowolona z niego

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne denko ;) Ja miałam tylko Rexonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dużo produktów z Oriflame, ja za tą firmą nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie jestem zadowolona z Burżuja:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam Rexonę - zapach piękny, maseczkę Soraya, ale że Palmolive ma szampony.. myślałam, że tylko żele :]

    OdpowiedzUsuń
  21. spore denko ;) niestety ja za oriflame nie przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. po Head & shoulders dostaję łupieżu :/

    OdpowiedzUsuń
  23. reksonę używam od lat wielu :D a palmolive szampony to zło;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Płyn Bourjois to mój ulubieniec, choć ostatnio trochę zapomniany. Obecnie używam micela L'Oreal i Garnier. Również spisują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chcesz coś co dobrze wybiela zęby to polecam paski wybielające z firmy Crest (dostępne na allegro). Dobrą, lecz drogą formą jest wybielanie lampą w gabinecie stomatologicznym, efekt natychmiastowy. Jeśli chodzi o pastę do zębów, która utrzymuje efekt wybielenia i na prawdę działa to polecam Beyond, Pearl White , do kupienia w sklepach stomatologicznych i na allegro też widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pokaźne denko! :) I tyyyyle produktów z Oriflame, których nie znam :D,

    OdpowiedzUsuń
  27. Płyn micelarny też używam i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)