piątek, 10 stycznia 2014

Fitomed Mój krem nr 6





Fitomed Mój krem nr 7  to moja nowość do pielęgnacji twarzy.
Wygrałam go kiedyś w rozdaniu i nie wiedziałam co będzie w przesyłce.


Od razu zaznaczę iż moja skóra jest mieszana w kierunku do tłustej, a owy krem jest przeznaczony do cery suchej i mieszanej.







Od producenta:
Mój krem №6 jest kolejną propozycją w serii. W kremie znajduje się więcej wody aromatycznej, a mniej składników tłuszczowych. Jest lżejszy i szybciej się wchłania. Zawiera witaminę E, olej z awokado, olej z kiełków pszenicy, kompleks nawilżający w liposomach, wodę różaną i masło kakaowe.

Mój krem №6 nie tylko świetnie nawilża naskórek, ale także chroni skórę przed promieniowaniem UV w sposób naturalny. Masło kakaowe i olej z awokado są składnikami, które mają słabe działanie promieniochronne, a ich filtr SPF szacuje się na poziomie 3-5. Witamina E obecna w oleju z kiełków pszenicy chroni skórę przed nadmiarem wolnych rodników, które powstają podczas zwiększonej ekspozycji na słońce.

Działanie i stosowanie kremu №6
Ze względu na swoją konsystencje i właściwości działa nawilżająco i wygładzająco. Jest to doskonały krem „miejski” wiosną i latem. Dzięki specjalnie dobranym składnikom naturalnym krem chroni przed promieniami UV. Należy smarować go cienką warstwą.

Przeznaczenie kremu №6
Polecamy go do pielęgnacji i nawilżania cery mieszanej ze skłonnością do przesuszenia.

Słoiczek ma pojemnośc 50 ml. W środku znajduje się jasno żółty kosmetyk.

Skład:  aqua, rosa centifolia flower water, theobroma cacao seed butter, wheat germ oil, persea gratissima (avocado oil), lecithin, aralia nudicaulis ekstract, glycyrrhiza glabra ekstract, tropaeolum majus ekstract, glycerin, hydroxyethyl acrylate, sodium hyaluronate, sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, propylene glycol, trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, peg-7 glyceryl cocoate, magnesium pca, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, linseed acid, ubiquinone, phenoxyethanol, ethylhexylglycerine.

Konsystencja jest bardzo lekko.

Moja opinia:
Jak już wspomniałam moja cera jest mieszana ze skłonnością do przetłuszczania się, a owy krem przeznaczony jest do innego rodzaju cery. Jednak zdecydowałam się na jego używanie i niestety na dobre mi to nie wyszło. Krem zaczął mnie zapychać. Do końca nie byłam pewna czy to on czy inny kosmetyk więc nakładałam go tylko na policzki z którymi nigdy nie miałam problemu i teraz mam mega zapchane pory.

Ja ogólnie ja mam wielki problem z kremami do twarzy, bo 90% mnie zapycha.

Pewnie jak bym miała mniej wymagającą cerę kosmetyk sprawdziłby się bardzo dobrze.A tak zużyję go tylko do dekoltu i na szyję. 

A wy miałyście jakiś krem od Fitomed? Sprawdził się u was?
Pozdrawiam!
Soemi87

17 komentarzy:

  1. Sprzydał by mi się taki krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co rozumiesz przez "Zapchane pory" ? Ja z tej firmy miałam tylko szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy wprost: chodzi o wysyp pryszczy. I to na pewno przez te krem, bo wcześniej nie miałam takich problemów tej strefie.

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam nic z Fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miewam podobnie. Na chwilę obecną bardzo podpasowała mi Mixa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że piaski to cudo :)
    a co do kremu to czytałam gdzieś o nim, że wiekszośc osob zapycha :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kremy z Fitomed :)) ! w ogóle kosmetyki z tej firmy są najlepsze dla mojej cery i włosiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem dość treściwy , widocznie nie do Twojego typu cery .

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że krem zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię kosmetyków głownie kremów które zapychają :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego kremu Fitomed, za to zachwycam się tonikiem do cery suchej, płynem różanym i żelem do higieny intymnej :) Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził, bo mam cerę właśnie suchą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam cerę mieszaną, więc pewnie u mnie też by ten krem nie sprawdził się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro zapycha, to na pewno się na niego nie zdecyduję ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam cerę raczej tłustą więc kremik odpada. a zapchanych porów mi nie brakuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam, ale nie zauważyłam takich skutków jego stosowania. Dla mojej cery jest całkiem dobry. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)