czwartek, 2 stycznia 2014

Ulubieńcy kosmetyczni 2013 roku



Hej!

Tak jak obiecywałam przychodzę dzisiaj z moimi ulubieńcami kosmetycznymi roku 2013.



Jak jesteście ciekawi co polubiłam w 2012 roku to zapraszam tutaj.








PODKŁAD:

Rimmel Wake Me UP! podkład który poznałam i pokochałam w 2013 roku. Dobrze kryje i utrzymuje się kilka godzin.



Under Twenty Krem BB- ulubieniec na cieplejsze dni, gdy podkład jest za ciężki.








KONTUROWANIE TWARZY:

Oriflame terracotta powder- produkt jest bardzo delikatny dzięki czemu możemy budować intensywność. 

Bell skin 2 skin rouge nr 21- tyle razy o nim mówiła, że powiem tylko uwielbiam.

USTA:
(od lewej do prawej)
Oriflame Pure Nature- balsam do ust z jabłkiem i owsem. Ładnie nawilża i pielęgnuje usta.
Manhattan Soft Mat lipcream 56K
Rimmel Apocalips 102 Nova
Rimmel by Kate 101
Rimmel by Kate 16
Rimmel lasting finish lipstick 070 Airy Fairy
Wibo Eliksir 04
Wibo Eliksir 07

OCZY:

Catrice Eyebrow set- paletka do stylizacji bwii

Essence Get Big Lashes-  super tusz do rzęs. Bardzo żałuję, że został wycofany.

Hean Stay On Base- baza pod cienie. Ładnie utrzymuje cienie i przy tym podbija ich kolor.

Inglot cienie ( 467 111 153 402 465 419 128 )-  bardzo lubię wszystkie cienie, ale jak bym miała wybrać tylko 2 to na pewno 467 (pierwszy po lewej) oraz 465 (pierwszy po prawej od góry).



PĘDZLE DO TWARZY:
(są brudne, bo ich dzisiaj używałam)

Hakuro H 51 pędzel do podkładu

Hakuro H 54 pędzel po pudru

Hakuro H 21 pędzel do różu





PĘDZLE DO OCZU:

Hakuro H 79  pędzel do cieni jaki i do rozcierania

Hakuro H 74 H 77 pędzle do rozcierania

Ecotools pędzel do cieni




PIELĘGNACJA

Daisy Marc Jacobs- mam ok. 15 ml tych perfum w próbkach i uwielbiam ten zapach.

Bourjois woda micelarna- sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Super zmywa, nie szczypie, nie podrażnia i nie uczula.

Isana krem do ciała z masłem shea i kakao ja stosuje ten produkt nie do ciała tylko do kremowania włosów. Rewelka!

Isana zmywacz do pasnokci.


I to na tyle. Znacie któregoś z moich ulubieńców? A co wy polubiłyście w 2013 roku?
Pozdrawiam!
Soemi87

37 komentarzy:

  1. Część rzeczy znam i lubię (pomadki Rimmela, Wibo), część mam i jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. większość rzeczy mam i baaaardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rossmannowski zmywacz do paznokci jest również moim ulubieńcem :) Ten krem do ciała isany rtakże się u mnie spisał i miał piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja krem z Isany też stosuję na włosy i przymierzam się do kupna tego podkładu z Rimmela, bo mój stary właśnie się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię eliksiry, mam kolory 5 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmywacz Isany lubię ;) a do zestawu do brwi Catrice wciąż się przymierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że też masz słabość do różowych pomadek ;) Lubię pędzle Hakuro, a micel Bourjois jest na mojej liście produktów, które konieczne muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten podkład Rimmela, ale jeszcze go nie używałam ;p
    Za to też lubię Wibo Eliksir i Rimmel Airy Fairy :) I pędzle Hakuro, m.in. też H54.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy :) Ja też lubię pędzle Hakuro :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię hakuro i apocalips :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Część rzeczy jest mi znana i też je lubię (np. pomadki Rimmel), ale ile Ty masz ulubionych mazideł do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni Ci ulubieńcy, kilku mamy takich samych :))
    Strasznie Ci zazdroszczę tylu pomadek :D Widzę, że też gustujesz w takich różach, jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam niejednego z Twoich ulubieńców! Są też i moimi: podkład Rimmel, pomadki Rimmel by Kate, czy masło kakaowe Isany:) uwielbiam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę mój ulubiony balsam do ciała z Isany :) Też u mnie pojawił się w ulubieńcach 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pedzle hakuro sie szykuje ecotools mam kilka i sa super i chyba kupie sobie ten plyn do demakijazu oczu a i roz z bell tez uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bazę z Hean i zmywacz z Isany uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie Inglot, pędzle hakuro oraz Borjouis to wspaniałe produkty.

    Jak lubisz Hakuro to spróbuj Zoeva, sa jeszcze lepsze i wtej samej cenie. Polecam sklep ladymakeup.pl.

    Fajny blog z chęcią będę zaglądać częściej.

    Całuski i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka produktów i ja znam - Eliksir Wibo, micel Bourjois, zmywacz i krem do ciała Isany, którego recenzja pojawiła się dziś na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Micel Bourjois to i mój ulubieniec od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W moich ulubieńcach również znalazły się Eliksiry i paletka cieni do brwi Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Inglot i Hakuro <3 Tę miłość z Tobą dzielę. Lubię też Isanę, ale w moim rankingu się nie znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  22. pędzle hakuro bardzo lubię, a wake me up jest fajny, ale czasami w ogóle nie kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  23. ilu ulubieńców :) bourjois, isana i wibo- to też moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam Hakuro z tych wymienionych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja do matowej pomadki z Manhattanu się nie przekonałam, wysuszała mi usta :(( A ze zmywacza z Isany już praktycznie zrezygnowałam na rzecz bezacetonowych :P Ale moja mama go ciągle używa ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pędzelki do oczu Hakuro, są świetne i trwałe. Woda micelarna też rewelacyjnie zmywa makijaż i nie podrażnia oczu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne cienie Inglot. Pędzle Hakuro i u mnie czułyby się doceniane

    OdpowiedzUsuń
  28. Eliksiry Wibo i pomadkę Kate 101 też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krem bb z UT mam i także ją bardzo lubię ;) Pomadki Rimmel też są świetnie mam numer 16 i 103 ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Soemi ;) Zmywacz z Isany to mój ulubieniec od dawna,krem Isana pachnie jak wafelki znam ;) Pomadkę Airy F Rimmela dopiero poznaję,ale jest cudna,mam też z serii Kate,też fajna.Pędzelki Hakuro służą mi i są świetne,więc tu się zgadzam ;)Rimmel Apocalips dopiero miałam raz na ustach ;)Micel Bourjois znam,jest bardzo fajny.Z Eco tools polecam pędzel do brwi i eyelinera,cudo ;)Buziak

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam swoich ulubieńców, ale uważam, że Isana nie które produkty ma bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  32. o ten róż z Bell mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)