piątek, 24 stycznia 2014

Rimmel Wake Me Up Make Up Foundation (Podkład rozświetlający)




Od roku używam podkładu Rimmel Wake me Up! i przyszedł wreszcie czas, aby się z wami podzielić moja opinią na temat tego produktu.


Podkład dostępny jest w większości sklepach kosmetycznych. Mamy do wybory 6 odcieni, ja mam w kolorze 100 Ivory (najjaśniejszy).



















Sam podkład zamkniętym jest w szklanej, smukłej i wygodnej buteleczce. Jak nic przyciąga ona oko.
















Oczywiście buteleczka posiada tradycyjną pompeczke, która bardzo dobrze dozuje podkład.

A tu co o nim pisze producent:

W buteleczce widać rozświetlające drobiny jednak po aplikacji nie są one zauważalne. Z reszta zobaczcie powyżej.

No nic do testu:













Jak widać moja cera super nastawiła się na testy podkładu i wywaliła mi troszkę wyprysków.




























Tutaj już z samym podkładem. Moim zdaniem krycie jest na prawdę dobre. I nie widać tych rozświetlających drobinek.



























Tutaj po przypudrowaniu Rimmelem Stay Matte w kolorze transparentnym. Moim zdaniem całkiem nieźle się to wszystko prezentuje.

















Moja opinia:
+ krycie
+ trwałość, kilka godzin jak nic się utrzymuje
+ zapach, bardzo przyjemny nie drażniący
+ nie zauważalne rozświetlający drobinki
+ nie zapycha, nie podrażnia
+ łatwy w aplikacji
+ opakowanie i pompka

+/- cena bez promocji to koszt ok. 40 zl

- podkład niestety ciemnieje zobaczcie, na poniższym zdjęciu są dwie buteleczki z tym samym odcienie podkładu. Po lewej nowy po prawej stary:

Ja jestem bardzo zadowolona z tego podkładu. Jeden z lepszych jakie używałam. A wy go znacie? Lubicie?
Pozdrawiam!
Soemi87

27 komentarzy:

  1. Też go lubię i w sumie sama do tej pory dziwie się sobie, że przypadł mi do gustu podkład rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i nie mogę zużyć do końca- U mnie po pewnym czasie bycia na twarzy zaczyna podkreślać suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie kompletnie się nie sprawdził, stanowcze nie dla cery mieszanej, wolę match perfection

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam korektor z tej serii i bardzo dobrze mi służy, ładnie rozświetla bez widocznych drobinek. Właśnie szukam nowego podkładu i chyba wezmę go też pod uwagę ;) Zobaczymy czy najjaśniejszy odcień będzie współgrał z moim kolorem ;) Fajnie, że tak ładnie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony podkład,niestety około miesiąc temu spadł na podłogę w łazience i się rozbił-szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. omijam szerokim łukiem podkłady rozświetlające - bo tłusta skóra itp, ale ten z chęcią wypróbuję, ale dopiero jak będę w PL bo tutaj go nie kupię. szkoda tylko, że ciemnieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem trochę zaskoczona jego całkiem dobrym kryciem, bo zawsze mi się wydawało, że to lekki podkład ;) Muszę się mu lepiej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale krycie! Efekt rewelacyjny. Ja mam podkład z RImmela o nazwie Lasting Finish, ale efekt nie jest aż taki fajny..

    OdpowiedzUsuń
  9. Krycie świetne. Tylko mam wrażenie, że on nieco ciemny jest jak na najjaśniejszy odcień

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam match perfektion,ale ciągle mam do niego mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie się sprawdzał,ale latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go już ze 3 miesiące i mam mieszane uczucia... coś jest nie tak z kolorem, krycie też nie jest fenomenalne, rozświetlenia nie widzę, jednak ogólne wrażenie jest naprawdę dobre!

    OdpowiedzUsuń
  13. zużyłam lubiłam go ale po czasie zaczął mnie zapychać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam nigdy podkładu Rimmel, są niezbyt tanie jak na moją młodą kieszeń :)
    Posiadam tej firmy krem BB i jestem zadowolona, lecz trochę mnie wysusza i obawiałabym się, że podkład też będzie to robił :)
    Nie mniej jednak krycie jest super:)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam próbkę i jakoś tak średnio mi przypasował. Krycie faktycznie jest dobre i w sumie opinie też zachęcają do wypróbowania. Chyba dodam go do listy zakupowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. na zimę mi nie pasuje... twarz mi się mocniej przetłuszcza i błyszczy mimo pudru matującego. ale wrócę do niego wiosną

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie troche za bardzo tynkowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. raz lubie ten podklad a raz nie. nie wiem od czego to zalezy ;/

    ***zapraszam do mnie na rozdanie***
    http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/2014/01/mae-rozdanie-wosowe.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego podkładu, ale to dlatego, że od dawna nie używam drogeryjnych podkładów, tylko minerały i kremy BB, bo mam bardzo jasną skórę. Ale krycie ma bardzo dobre. Szkoda, że ciemnieje na skórze :((

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i uwielbiam używać go wiosną/latem ;) Jest lekki, a cera po jego nałożeniu wygląda tak promiennie i zdrowo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście wygląda bardzo fajnie :) Nie miałam go i raczej nie kupię, bo mam tłustą cerę, która bardzo szybko się świeci. Kupowanie rozświetlającego podkładu mijałoby się z celem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Posiadam ten podkład i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam tego podkładu, ale czuję się zachęcona :D Większość recenzji jest bardzo pozytywna. Jestem zdumiona jego kryciem - myślałam, że jest to raczej taka delikatna mgiełka.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krycie ma świetne i skusiłaś mnie na niego, ale kolor mnie trochę rozczarował, trochę ciemny jak na "najjaśniejszy" a ja bledzioch jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Krycie ma super, dla mnie kolor byłby chyba trochę za ciemny..

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie wierzę. Chciałam kupić ten podkład niedawno, ale opinie n.t. słabego krycia mnie zniechęciły... a u Ciebie widać zupełnie coś innego. Chociaż może to i dobrze, że się nie skusiłam, skoro ciemnieje...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)