niedziela, 1 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy 2013

Hej!
Wczoraj wieczorem wchodzi na bloggera i widzę dużo postów o Dniu Darmowej Dostawy. Myślę sobie- też miałam napisać taka notkę ale mam jeszcze dużo czasu. Po czym kładę się do łóżka i uświadomiłam sobie, że to już w poniedziałek jest ten dzień :)
Dziań Darmowej Dostawy czyli dzień w którym możemy zamawiać różne rzeczy przez Internet nie płacąc za dostawę. Lista sklepów biorących udział w akcji znajduje się tutaj
Ja w tym roku planuje bardzo skromne zakupy i tylko w jednym z sklepie u LadyMakeUp i to co planuje zakupić:
Pędzel do bronzera: Hakuro H13 za 25,90 zł, oraz bronzer W7 Honolulu  za 12,49 zł. 

I to wszystko. Prawda, że skromnie?
A wy co planujecie zakupić? Pochwalnie się!

Pozdrawiam
Soemi87

19 komentarzy:

  1. Ja kupię tylko hennę do włosów i kilka wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie robię przegląd sklepów:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal się zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie na nic się ni damy skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie planuje nic kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiedziałam :) muszę się porozglądać bo czasem żal jest za tą wysyłkę płacić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też planuję bardzo małe zakupy :) w większości będą to prezenty dla bliskich, dla siebie planuje tylko zakup książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam w planach zakupów z okazji DDD2013 ;) i jestem z tego dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chce kupić pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planowałam coś kupić, ale w sumie nic bardzo nie potrzebuję, więc chyba sobie odpuszczę i nic nie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poproszę rodziców o pierwsze pędzle Hakuro... :))

    OdpowiedzUsuń
  13. zaraz się biorę za przejrzenia listy z których sklepów można skorzystać, przydatny post!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zamierzam kupić kilka rzeczy na prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W niektórych sklepach można było zamawiać już wczoraj... też zdecydowałam się na pędzel z Hakuro, ale do podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też całkiem niedawno kupiłam Honolulu właśnie od Ladymakeup - produkt sprawdza się u mnie rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już skorzystałam z okazji i zamówiłam male co nie co;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)