niedziela, 29 grudnia 2013

Garnier Naturalna Ultra Doux Odżywka do włosów zniszczonych Awokado i masło karite






Hej!


Dzisiaj przyszedł czas na małą recenzję odzywki, której nie trzeba nikomu przedstawiać Ultra Doux olejek z awokado i masło karite 










Odżywka zamknięta jest w butelce 200ml zamykanej na wygodny klips.

Odżywka przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych.

Niestety podobno został zmieniony skład tej odżywki.

I teraz konsystencja: dosyć rzadka, przyjemna w stosowaniu. Po nałożeniu na włosy czujemy uczucie śliskości.

Moja opinia:
Kiedyś bardzo rzadko lub w ogóle nie używałam odżywek do włosów. Po wielu pozytywnych opiniach na temat tego produktu skusiłam się na jego zakup. I nie żałuję.

+ dobrze nawilża
+ ładny zapach (ale nie utrzymuje się na włosach)
+ włosy są miękkie, elastyczne
+ łatwo jest go spłukać po nałożeniu
+ nie obciąża włosów
+ dostępność
+ cena (ok. 6-7 zł)

- zmieniony skład

A wy znacie tą odżywkę? A może polecicie mi jakąś inną równie fajną?
Pozdrawiam
Soemi87


23 komentarze:

  1. Ja miałam wersję ze starym składem i u mnie się kompletnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jej nie mam, ale jest to kwestia czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ją przed zmianą składu, ale chyba kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pora żebym ją wreszcie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy uwielbiają tą odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys jej uzywalam i chyba wroce niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może w końcu ją kupię, póki co polecam pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to ulubiona odżywka moich włosów. Nic tak na nie nie działa. Jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie poszukuje jakiejś dobrej odżywki do włosów i nie wiem czy sie na tą nie skuszę ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ta odżywkę ;) szkoda tylko że od niedawna ma nowy skład :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i obecnie używam, niedawno recenzowałam u siebie. Ponadto zaliczam ją do moich kosmetycznych ulubieńców roku 2013 ;) Jestem z niej bardzo zadowolona, same plusy póki co :) Niewielkim kosztem robi porządek z moimi włosami, które są przeze mnie sterroryzowane rozjaśnianiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś tą odżywkę, ale u mnie zdecydowanie lepiej sprawdziła się odżywka z tej samej serii tylko do włosów farbowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam, kocham, już się kończy i już za nią tęsknię bo nie jest dostępna w Irlandii.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam i lubiłam, miałam wersję ze starym składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli ja miałam ze zmienionym składem i dlatego pewnie mnie tak nie zachwyciła :P

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie niestety się nie sprawdziła :( strasznie przeciążyła mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  18. Również kwestia czasu zanim jej nie wypróbuję. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)