czwartek, 12 grudnia 2013

Zmywacz migdałowy Isana





Hej!

Ostatnio pojawiło się kilak postów o lakierach do paznokci to dzisiaj przyszedł czas pokazać czym pozbywam się lakiery do paznokci. Jak już widać na zdjęciu sięgam po poczciwą Isane.

Kiedyś uwielbiałam zmywacz z Biedronki, ale niestety bardzo przesuszył mi paznokcie.




Jak dla mnie to ten zmywacz nawet nie stał przy aromacie migdałowym. Capi jak zwykły zmywacz.
Jednak faktycznie usuwa lakier szybko i dokładnie. Wiadomo, że mając nałożony piasek lub brokat musimy chwilkę dłużej się pomęczyć, ale wszystko na pewno da się nim zmyć.




Butelka posiada dość spory otwór co nie jest praktyczne, bo często się zdarza, że wylewam zbyt dużo zmywacza.












Na waciku oczywiście ma kolo zielony.

Nie zauważyłam przesuszania paznokci.








Cena to ok. 4 zł w Rossmannie.
W chwili obecnej to mój ulubieniec do zmywania lakieru z paznokci. Każdemu go polecam.

A wy jakiego zmywacza używacie?

Pozdrawiam
Soemi87

29 komentarzy:

  1. Liczyłam, że chociaż trochę będzie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie był ok, ale jednak wolę Biedronkowy :)
    No i przelałam swój egzemplarz w biedronkowe opakowanie z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałaś wcześniej tego nowego biedronkowego zmywacza z pompką? Zaczęłam go podejrzewać o nienajlepsze dzianie na paznokciach i szukam potwierdzenia i ewentualnego zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubieniec :) zawsze do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też najczęściej kupuję właśnie ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. często sięgam właśnie po zmywacze z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba wrócę do Isanki bo mój obecny zmywacz z Biedronki z pompką wkurza mnie i sie ta pompeczka zacina;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście bardzo go lubię jestem w trakcie drugiego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten zmywacz. Raz go zdradziłam z produktem biedronkowym i szybko tego pożałowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię go, używam Editt ziołowy z łopianem i witaminami, tani (ok. 2 zł), a dobry ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubiłam go dawniej, ale przy dłuższym stosowaniu zmasakrował mi paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie kończy mi się zmywacz do paznokci. Wiem już jaki teraz wypróbuję ;) nigdy go nie miałam, a słyszałam bardzo dużo dobrych opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam okazji go używać .

    OdpowiedzUsuń
  14. ja należę do tej grupy,która woli biedronkowe zmywacze do paznokci :) Isana sie jakoś u mnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo go lubię ; ) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. To również mój ulubiony zmywać. Na krótką chwilę zdradziłam go ze zmywaczem w płatkach, ale skruszona wróciłam do zmywacza z Isany :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię ten zmywacz, bo nie wysusza i szybko zmywa;) Nie wiem ile dużych butelek już zużyłam:D Biedronkowy również wysuszał mi paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio obok niego przechodziłam i zastanawiałam się, ale nie widziałam opinii, więc odłożyłam ostatecznie. Następnym razem na pewno wezmę!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam go. Zdradziłam go ze zmywaczem z Biedronki i strasznie żałuję ten skok w bok;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też go używam :) bardzo sobie go chwalę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wolę zmywacz z tesco za 3 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam go namiętnie odkąd pamiętam, ale ostatnio trafiłam na zmywacze bezacetonowe i nie mam zamiaru ich zmieniać na cokolwiek innego ;)) Isana wysuszała mi paznokcie, do tego stopnia, że po zmyciu paznokcie mnie "bolały"...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go i wysusza mi paznokcie. Co nie zmienia faktu, że jakość do ceny i tak jest lepsza niż u jego konkurencji. Niebawem przerzucę się na jego siostrzaną wersję bezacetonową.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ulubiony zmywacz :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również go używam już od dłuższego czasu, ale wydaje mi się, że lekko przesusza moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)