piątek, 27 grudnia 2013

Rimmel Apocalips Lip Lacquer



Hej!

Ostatnio się zorientowałam, że jeszcze nie napisałam wam ani słowa o Rimmel Apocalips Lip Lacquer mój to odcień 102 Nova


Produkt zakupiłam na majowej promocji -40% w Rossmannie. Po takim czasie użytkowania mogę wam powiedzieć co dokładnie o nim myślę.






Produkt zamknięty jest w opakowaniu typowo błyszczykowym o pojemności 5,5 ml.


Do wyboru mamy 8 odcieni. Ja skusiłam się na stonowany róż.







Pacynka  jest charakterystyczna, ponieważ posiada rynienkę do której mamy znaczą część pomadki i podczas aplikacji na usta mamy do dyspozycji większą ilość produktu.
Sam kolor jest dla mnie mistrzostwem świata. Pasuje do większości typów urody. Nie jest nachalny.
A na ustach wygląda tak:
Prawda, ze wygląda bardzo dobrze?

Podsumowując:
+ cudowny kolor
+ łatwa aplikacja
+ wspaniała pigmentacja
+ nie wysusza ust
+ nie podkreśla suchych skórek
+ nie klei się

+/- zapach lekko melonowy (ale idzie go znieść)
+/- trwałość dość dobra pod warunkiem, że nie będziemy nic jadły i piły w przeciwnym razie produkt od razu niknie z ust

Jak dla mnie to wspaniały produkt. Bardzo gorąco wam go polecam


A wy znacie ten produkt? Jesteście z niego zadowolone?

Pozdrawiam!
Soemi87

34 komentarze:

  1. Kolor nie mój ;/ ale może skuszę się na inny kolorek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jak dla mnie średni, ale inny odcień bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor, lubię takie ;)
    jeśli jeszcze nie bierzesz udziału,to zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglada na Twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah no i szkoda, ale się nie skusiłam... Teraz żałuję, pięknie wygląda!!!
    http://treepsy.blogspot.com/2013/12/pierwsze-rozdanie.html zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne masz usta!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale ostatnio bardzo podobają mi się własnie takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam czerwień z tej serii i pachnie lekko arbuzem. Ładnie wygląda, ale wymaga patrzenia w lustro, bo trwałe to to nie jest. : (

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się wydaje, że te wszystkie kolory są dla mnie za ciemne :) Zresztą nie lubię mazideł z pacynką, więc się nie skuszę, ale Twoje usta wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor! ja mam czerwień i jak dla mnie zbyt intensywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo mi się podoba, nie jest nachalny :) Btw. masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor, ale chyba nie dla mnie. Mam wrażenie, że nie pasują mi takie odcienie.
    Ale coś czerwonego chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam kolor i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszą mnie te pomadki, kuszą :). Genialna pigmentacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kolor jest śliczny! mój nr 303 jest do dupy ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam żadnej, ale ten kolor jako pierwszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten odcień podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor ja kupiłam ten najjaśniejszy bo nigdzie nie mogłam spotkać odpowiedniej pomadki do smoky eyes :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny kolor :O koniecznie musi byc moja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam, że wygląda tak jak na pierwszych trzech zdjęciach:) Wtedy na pewno bym się na niego skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie się prezentuje ;) bardzo lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna pigmentacja, ale kolor nie mój

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Apocalips, chociaż lakiery L'Oreal nie mają tego paskudnego aromatu :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za błyszczykami, a ten kosmetyk strasznie go przypomina. Jedynie byłam ciekawa o co chodzi z tym "lakierem".

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo właśnie mozna wygrac na fejsie u rimmela zetsawy kosmetyków z tym błyszczykiem własnie! Wiec jak ktos zainteresowany to szybko szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ją w tym samym kolorze, tylko zbytnio się nie mogę przełamać i zacząć używać jej :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)