sobota, 21 grudnia 2013

Świątecznie w moim pokoju




Hej!


Chciałam pokazać wam kilka ozdób świątecznych jakie znalazły się w moim krakowskim pokoiku.



(wieniec dostałam w prezencie)



(lampek nigdy nie za wiele- wszystkie 4 ściany pokoju zawieszone są światełkami)

(śnieżynki zakupione w Biedronce - pakowanie 6 śnieżynek za 4 zł)


(pędzle ostały Aniołka, po prawej czajniczek z kubkiem w kształcie bałwanka)

(Choinki z Kauflandu- niebieska 4 zł, czerwona 3 zł)

I to na tyle. Może dużo tego nie ma, ale klimat jest cudowny. Teraz pozostało mi przystrojenie domu rodzinnego.

A wy przystrajacie swoje pokoje?
Pozdrawiam!
Soemi87

29 komentarzy:

  1. Nic nie dodaje takiego klimatu jak lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ozdób ;) Ja nie lubię zbyt wielu ozdób, w ogóle jestem jakaś taka anty ozdobowa :P Ale mam gałązki (o które zadbała mama) i pewnie je przystroję bombkami i lampkami ;) A w krakowskim mieszkaniu miałam tylko choinkę na patyku, którą dostałam na spotkaniu blogerek... A tak to nic :P Zresztą nie będzie mnie tam w ogóle przez święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w moim pokoju będę mieć - podobnie jak w zeszłym roku - dużą ręcznie malowaną bombkę na stojaku i kilka malutkich bombek pod lampą ;) Lubię w święta minimalizm dekoracyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te choinki z K.- nie widziałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie u Ciebie :) Rozczulił mnie ten aniołek przy pędzlach :)
    Ja mam u siebie na biurku wazon z żywymi gałązkami, które przyozdobiłam czerwonymi i srebrnymi bombkami. Na meblach poustawiałam różne figurki oraz czekoladowe mikołaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladnie :) A u mnie w Biedrze już nie ma tych śnieżynek ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze dekory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak u Ciebie świątecznie! Ja jutro cały dom wezmę w świąteczne obroty;) U mnie też co roku lampki są prawie wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ozdoby :) U mnie już wszystko przystrojone i choinka się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że mój pokój ozdobiony - mam nawet zdjecia na blogu, więc jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak przyjemnie :). Nie za dużo, ale przecież nie chodzi o to, żeby zagracić sobie pokój. Masz śliczne te śnieżynki, widziałam je w Biedronce, ale na sklepowych półkach nie wyglądały ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te wszystkie ozdoby świąteczne. :) Światełka na choinkach.. Jest ten klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze jako tako ządnych ozdób nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się lampki w pokojach, ale nie mam u siebie :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny klimacik. Ja w światełka też zainwestowałam, takie z lampkami w kształcie gwiazek. Choineczki też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czuc swieta, cudne sa te gwiazdki granatowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten bałwanek czajniczek jest przeuroczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bałwanek czajniczek to bym CI ukradła :) Bardzo ładne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co roku w moim pokoiku błyszczą przeróżne ozdoby ;) A i w tym wykombinowałam coś ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż czuć magię świąt pewnie w takim pokoju <3

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja w tym roku nie mam ustrojonego pokoju :/ Nie mam po prostu na to czasu, bo pracuję aż do Wigilii włącznie:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kiedyś bardziej przywiązywałam wagę do tych spraw, teraz już nieco mi minęło. Mam tylko świeczkę świąteczną, kompozycję ze świerku i dodatków oraz ozdobę przy żyrandolu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)