piątek, 13 grudnia 2013

Dziewczyny lubią brąz a ja wolę biały



Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z bardzo nietypowa notką jak dla mnie. Ostatnio rozejrzałam się po moim pokoju i zauważyłam, że od jakiegoś czasu mam tendencje do kupowania białych przedmiotów. Spójrzcie na to...



Wszystko leży na stoliku Ikea 19,90 zł.


Lampka nocna Pepco kupiona z dwa miesiące temu za 19,90 zł. Włożyłam do niej żarówkę energooszczędną i super oświetla cały pokój.

MP3 Philips. Kupiłam ją z 8 lat temu (jeszcze chodziłam do liceum). Kosztowała coś ok. 130 zł.

Zegarek Oriflame- prezent urodzinowy od rodziców z przed 1,5 roku.

Kominek z Flo- kupiony na wyprzedaży wiosennej za ok. 18 zł. I tutaj przez przypadek patrzę, ze w kominku jest biały wosk czyli Season of Peace z YC.




Najnowszy zabytek to imieninowy prezent od M, czyli słuchawki z Męskiego Grania.




Na koniec mój ukochany Notebook z MSI (jak by ktoś się pytal to model X370). Zaraz studnie mu dwa lata. Kocham go miłością wielką!










I co faktycznie mam bzika na punkcie białego :D A wy jaki kolor w wystroju lubicie najbardziej?


Mam do was pytanie, czy chcecie u mnie posty o inspiracjach, "lekkich" książkach, ciekawych miejscach w Krakowie? Nie chce was zanudzać postami, które mogą okazać niepożyteczne, dlatego zwracam się do was :)

Pozdrawiam!
Soemi87

32 komentarze:

  1. Wow, wygląda fantastycznie! Cudny kominek. Uwielbiam jak wszystko jest białe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę czerń, może dlatego, że sama często ubieram się w ciemne rzeczy, choć białe też lubię ;) Chętnie poczytam o ciekawych miejscach w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to wszystko wyglada fenomenalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przeważa fiolet ale biały też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię biały, szczególnie w połączeniu z dębowym. Niestety w moim pokoju dominuje olcha i żółty.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zdecydowanie: kolory na ścianach plus stonowane dodatki, np. białe - tak jak u Ciebie :)

    Też chciałam się skusić na te słuchawki z Męskiego Grania, ale nie zdążyłam :P Za to mam koszulkę z zeszłego roku (a może i sprzed dwóch lat? :) ).

    OdpowiedzUsuń
  8. biel w takim wydaniu zdecydowanie lepszy od brązu : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. taka kolorystyka mi się bardzo podoba ale, u kogoś... sama mam prawie wszystko na zielono ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz o książkach, Krakowie i inspiracjach. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie zainteresowany. Ja z resztą też zajrzę. Masz szczęście, że mp3 wciąż Ci działa. Ja chciałam swoją reanimować, ale okazało się, że jest niekompatybilna z nowszymi laptopami i Win., przez co nie można na nią nic wgrać :(.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak samo jak ty uwielbiam biały ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także uwielbiam biel... Ręczniki i szlafroki w kolorze białym - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny kominek! ;) U mnie w pokoju dominuje pastelowy róż i lawenda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli zaglądasz systematycznie to nie ma problemu, zostaniesz umieszczona na liście...

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo ładny kominek :)
    ostatnio bardzo podobają mi się białe dodatki do domu, białe wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja akurat mam wszystko biało-czerwono-czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię biały, ale chyba jednak bardziej beżowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się takie rzeczy w białym kolorze :))) a kominek masz przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubie biały :) ale czasami przelamany z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Białe rzeczy są piękne, ale trudne w utrzymaniu. :) Mam biały stół/biurko w pokoju i muszę je praktycznie codziennie czyścić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez lubie bardzo biały kolor, dlatego czekałam 4 tyg az sprowadzili mi bialy telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe meble, dodatki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. biały jest cudowny, taki kobiecy, delikatny.
    Marzy mi się pokój z białymi meblami, toaletką itp.
    Ale moje meble są jeszcze dobre, a wymiana wszystkiego to naprawdę spory koszt. Dlatego aktualnie dysponuję równie ładnym pokojem ze ścianami krem + czekolada i ciemnobrązowymi meblami. Do tego trochę szkła. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś miałam taką "jazdę" na biały kolor, że wszystkie meble miałam białe, do dzisiaj mi została lekka fiksacja na biel, czyli wszystkie komplety wypoczynkowe mam zawsze białe, piorę pokrycia co chwilę bo brudzą się błyskawicznie, jadalnie mam tylko z białymi meblami i w kuchni też mam białe mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnio właśnie strasznie lubię białe dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wszystkie rzeczy wyglądają, najbardziej chciałabym białe słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też kocham biały! Białe ściany, białe krzesło, białe pudełeczka... To trochę uzależniające :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)