środa, 11 grudnia 2013

Lovely Snow Princess lakier piaskowy Snow Dust nr 1







Hej!



I tym razem ten post powstał przez was kusicielki. Tak napatrzyłam się na zdjęcia edycji limitowanej Snow Princess, że zapragnęłam kupic lakier Snow Dust nr 1.

Mam już w swojej kolekcji nr 3 i notka o nim tutaj.




























Jak widać kolorek nr 1 to mieniące się złotko.

Cena w Rossmannie to 8,59 zł.


















I tutaj jak wygląda buteleczka w zbliżeniu. Konsystencja lakieru to pokruszony brokat, ale znajdziemy również duże drobinki.






Buteleczka tradycyjnie o pojemności 8 ml.








Pędzelek jest bardzo wygodny w nakładaniu lakieru. Równo obcięty i żaden włosek nie odstaje.



I teraz czas pokazać jak lakier prezentuje się na paznokciach. Nałożone mam tutaj dwie warstwy lakieru, bez żadnych podkładów.






Zmywanie lakiery nie jest takie proste tak jak to bywa z brokatowymi lakierami. Trzeba dobrze nasączyć wacik, przyłożyć do paznokcia i poczekać chwile. 

Nie wiem jak lakier jest trwały, bo mam go dopiero 24 godziny, ale wygląda dalej bardzo dobrze.



I teraz pytanie do was który lakier bardziej wam się podoba? nr 1 złotko czy nr 3 sreberko?


Ja wole srebro a wy?

Pozdrawiam!
Soemi87

25 komentarzy:

  1. też go mam i jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają oba i na oba mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie bardziej srebro przymawia, ale jest baaardzo podobne do Lovely Baltic Sand nr.3 tylko mniej intensywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoto zdecydowanie wpadło w me oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne, ten złoty na pewno sobie kupię, ale srebrny też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, ale ja chyba jednak wolę sreberko, jest takie bardziej zimowo-śnieżne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje, ale wolałabym wersję srebrną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba są ładne, chyba skusiłabym się na złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieta ma wybierać? ;) Oba oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne lakiery, idealne na święta i karnawał :-)
    dla mnie zdecydowanie ładniejszy srebrny lakier

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te piaski, tak jak pisały dziewczyny wyżej idealne na ten czas. Niestety u mnie już wykupili... :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś kupiłam wszystkie trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak lubię srebro, tak złoty mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybieram złoty:) może masz ochotęna obser? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tylko srebro, bo najbardziej mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa piękne, muszę kupić chociaż jeden :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)