poniedziałek, 23 grudnia 2013

TAG: 7 lakierów, których nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce



Hej!

W ramach odskoku od świątecznych tematów dzisiaj odpowiem na TAG: 7 lakierów, których nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce. 

Do zabawy zaprosił mnie Kaprysek zapraszam was bardzo serdecznie do jej bloga : Życiowy poradnik bezradnik.



Zasady: 
1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Wymień 7 lakierów, które są według ciebie niezbędne w szafce każdej kobiety, podaj dokładny kolor i przykład.
3. Zaproś do zabawy 5 osób.

Wibo Extrime nails  kolor 85- szarości u mnie nie może zabraknąć. Na paznokciach ląduje zawsze wtedy gdy mam króciutkie paznokcie.

Miss Selene 212. Klasyczny brązowy lakier. Pasuje zawsze i wszędzie.

Eveline Instant colour 496. Kiedyś nie byłam przekonana do takich kolorów, teraz je uwielbiam. Dobry kolor do pracy.

Miss Selene 161 mój ulubieniec tych wakacji. Pięknie podkreśla opaleniznę. Szaleniec mały. Niestety na zdjęciach wyszedł bardziej stonowany niż na żywo.

Miss Selene nr 221 u mnie niebieski to podstawa. 

Golden Rose Paris 230  turkus tez bardzo lubię. Najczęściej noszę połączenie tego turkusu z powyższym niebieskim. 

Rimmel 60 seconds 3177 to jest stosunkowo nowy lakier. Wcześniej miałam inny fiolecik, ale ten równie dobrze wygląda.

Moja siódemka wspaniałych!

Ja w swoich zasobach mam wiele lakierów, ale te powyżej to moja postawa. Widać, ze bardzo często po nie sięgam, bo ich zużycie jest bardzo duże. I uwaga ja w swoich zbiorach nie posiadam koloru czerwonego. Nie przepadam za tym kolorem. 

Jeżeli któraś z was ma ochotę odpowiedzieć na TAG to serdecznie zapraszam. Znacie któryś lakier z mojej 7?

Pozdrawiam!
Soemi87

14 komentarzy:

  1. A ja z kolei uwielbiam czerwień i mam różne jej odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy lakier z Wibo to mój ulubieniec wśród ulubieńców! :) Używam go już bardzo długo i ciągle do niego wracam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko kiedy sięgam po odcienie niebieskiego :)
    U mnie podstawą jest zawsze czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie obeszłabym się bez czerwieni i różu :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest tutaj kilka fajnych kolorkow, aczkolwiek niebieskiego jeszcze nie mialam na paznokciach :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię odcienie czerwonego. Zwłaszcza jeden z Oriflame, który powoli jest na zdenkowaniu. No i ostatnio ulubieńcem stał się matowy piasek Wibo w nr 01.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wprost przeciwnie - uwielbiam kolor czerwony i mam nawet kilka odcieni w swoim zbiorze

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi u Ciebie czerwieni, ale wybrałaś bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki, ale chyba raczej nie moje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same jasne i pastele :P Ja wolę ciemne, jasnych mam dosłownie parę i rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego roku *.*
    Fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)