poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ulubieńcy listopada

Hej! 
Dzisiaj przychodzę do was z małym podsumowaniem listopada. Jak nic był to dla mnie szalony miesiąc- zakończenie pracy, rejestracja w urzędzie bezrobotnych, imieniny i do tego przejechane ponad 2000 km po Polsce (nie liczę kilometrów po mieście, tylko same podróże).
Jak widzicie działo się!
A oto ulubieńcy...



Makijaż: paletka do stylizacji brwi z Catrice, tusz do rzęs z Essence, pomadka Manhattan 56K (niestety dwa ostatnie produkty zostały wycofane z naszego rynku :(  ).


Pielęgnacja: masło kakaowe z Isany do kremowania włosów, krem do ciała z marakują z Oriflame, krem pod oczy z ecolagenu również Oriflame.


Zapachy: Fairy city lights Oriflame, Turquoise Sky Yankee Candle. 



I to wszystko. Ulubieńcy bardzo skromni.  A wy co polubiliście w tym miesiącu?

Pozdrawiam
Soemi87


17 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. twoi ulubieńcy, a ja nie miałam żadnego z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mikołajki od blogerki dostałam właśnie masło kakaowe do ciała z Isany. Przyda się do kremowania włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem z Isany, jest bardzo dobry! :)
    Ps. Czyżby znalazł się błąd w tytule? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj też post z ulubieńcami, z Twoich nie miałam jeszcze żadnego, mam masło z Isany ale w innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło z ISANY jest fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam masło Isany ale w wersji oliwkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Kiedyś z Isany miałam kakaowy krem do rąk, ale szału nie robił. Za to zapach był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nie mam żadnego hitu listopada:(

    OdpowiedzUsuń
  10. masło z Isany było moim ulubieńcem jakiś czas temu :) teraz już znudził mi się jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam jedynie to masło kakaowe Isana, kremowałam nim włosy i pewnie nie raz je jeszcze kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masełko od Isany kusiło mnie swego czasu bardzo :) Moim ulubieńcem miesiąca została szminka Pupy z kolekcji Princess :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paletkę do brwi Catrice bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. paletka catrice jest moim numerem 1 ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)