sobota, 7 grudnia 2013

Paczuszki




Hej!
Już po Mikołajkach, a ja dzisiaj chciałam wam pokazać jakie paczuszki do mnie ostatnio dotarły.





 Pierwsza paczuszki pochodzi od Elaree u której wzięłam udział w akcji niespodziance i oto co znalazłam w kopercie:



Mój nr 1 to własnoręcznie robiona świneczka. Jest po prostu boska.


Następnie Krem Kwasem Migdałowym z Bandi (tego produktu nie znam), Maseczka Anty-stresowa z Ziaji (Moj ulubieniec), oraz lakier z Golden Rose (jego znam go jak najbardziej :) ).



Następnie wosk z YC. Jak ktoś nie wiem, to właśnie się dowie, że jestem woskomaniaczką, ale Sycilian Lemon jeszcze nie miałam w swojej kolekcji.

Dodatkowo znalazło się tez coś dla brzuszka- Konppersik i Mamka.

Dziękuję Ci Kochana jeszcze raz za przepiękną paczuszkę. Wszystko jest cudowne.



W Kobiecej rzeczywistości udało mi sie wygrać w rozdaniu paletkę Technic Electric Metalix.






Ostatnią wygraną jest równiez paleta Technic Electric. Tym razem wzięłam udział w akcji Przygarnik Kosmetyk organizowanej na blogu Aneni.






Ostatnia paczka przyszła akurat w Mikołajki i jest to moje zamówienie z Dnia Darmowej Dostawy. Dokładnie jest to prezent na pieniążki imieninowe od Brata i skusiłam sie u Lady Make Up na pędzel Hakuro H13 oraz bronzer Honolulu.






I to na tyle. Znacie może któryś z moich obdarowanych prezentów?

Pozdrawiam
Soemi87

27 komentarzy:

  1. Ma kolorową paletkę Technic, latem często jej używałam. I bronzer Honolulu też mam, ale jest dla mnie odrobinkę za ciemny. Pędzelek z Hakuro wygląda przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, uwielbiam maseczki ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, poszczęściło Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem zapachu tego wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszczęściło Ci się z tymi paletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś szczęście ;)
    Sama zamawiałam ten bronzer na Ladymakeup!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza jest ta mała świnka, śliczne paletki

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam nic poza lakierem:) gratulacje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super prezenty :) Palety są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh jej , Mamba <3 Narobiłaś mi chęci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki :D
    też posiadam paletę Technic Electric Metalix

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz masz niezły wybór wśród kolorów do malowania oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też w dniu darmowej dostawy zamówiłam pędzel z Hakuro ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pedzel i paletka wygladaja świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie żałuje, że w DDD nie miałam za dużo funduszy na koncie, bo również marzył mi się pędzel Hakuro :(

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam paletkę Technic (pierwsza) ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosiaczek skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, świniak z tym grosikiem jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz paletek :)) Ja wczoraj się wymieniłam i dostałam jedną ;) Nie spodziewałam się, że są takie malutkie, ale wystarczające są ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się że zawartość się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie mi przykro, że paletka nie przeżyła transportu :-( mam nadzieję, że mimo tego będzie Ci dobrze i długo służyła

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)