niedziela, 22 grudnia 2013

Maybelline Color Whisper Lipstick 120




Hej!

Na promocji w Rossmannie zakupiłam pomadkę Maybelline Color Whisper  w kolorze 120.

Miałam okazję ją już nie raz gościć na swoich ustach i jestem w stanie powiedzieć kilka słów o niej.






Nie mogłam zdecydować się na jeden kolor. Podobała mi się 120, 130 oraz 150. W konsekwencji wybrałam 120 Petal Rebel

Bardzo podoba mi się opakowanie pomadki. Jest bardzo stylowe.

Za 3,3 grama płacimy 29zł

Tutaj już widać ile zużyłam pomadki.

Kolor w sztyfcie wydaje się bardzo jasny. Typowy baby pink. 

Na dłoni wygląda tak. Widzicie gdzie jest? Tutaj pomadką przejechałam tylko raz.

Tutaj są dwa ślady pomadki. Dolny to jedno pociągnięcie a u góry kilka pociągnięć. 

I tutaj efekt na ustach. Na górze gołe usta na dole z pomadką.


Moja opinia:
+ ładna gama kolorystyczna do wyboru
+ konsystencja

+/- na początku ładnie nawilża usta jednak po jakimś czasie bardzo je wysusza i ściąga

- pigmentacja
- podkreśla suche skórki
-słaba wydajność przez to, że należy budować kolor
- słaba trwałość
- cena

Szczerze powiem jestem rozczarowana tą pomadką. Miałam nadzieję, że choć troszkę przypomni Wibo Eliksir, ale niestety nie dorasta Eliksirowi do pięt. Jak dla mnie bubel jakich mało.

A wy znacie tą pomadkę? Zastanawiacie się nad jej zakupem?
Pozdrawiam!
Soemi87

36 komentarzy:

  1. Mam od nich ciemniejszy róż. Kupiłam ją na stronie kosmetyki z ameryki za jakieś 8 zł i faktycznie trochę wysusza, ale jak nałożę ją na jakiś balsam do ust to wszystko jest w porządku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie, w życiu bym nie powiedziała, że wysusza :) Poza tym to nie jest pomadka, która daje dużo koloru :P Ja tam jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy pomadki weszły do sklepów, bardzo chciałam mieć chociaż jedną, ale z czasem mój zapał opadł, doszłam do wniosku, że to żadne WOW :P Zgadzam się z Tobą, Elixiry są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo fajny ale nie lobię wszystkiego co wysusza usta.

    OdpowiedzUsuń
  5. już widzę jak pięknie się prezentuje na moich przesuszonych ustach :D a myślałam że seria tych pomadek jest dobra ..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój kolor, ale ładnie podkreśla usta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, ciekawa jestem jakby wyglądał na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jasny kolorek za jasny dla mnie ale kocham szminki od jakiegoś czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładny kolor ust (swój naturalny), a szminka bardzo fajnie się prezentuje i jest w moim ulubionym kolorze :) cenę jestem w stanie przeboleć, ale opakowanie jak dla mnie wygląda tak "targowo" :/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nigdy, kolor ma ładny, ale jak dla mnie zbyt różowy (jeśli chodzi o kolory pomadek to jestem baaaardzo wybredna)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te pomadki, są lekkie, całkiem fajnie napigmentowane i niezłą gamę kolorystyczną. Akurat Twój kolor byłby dla mnie zdecydowanie za jasny, ale jest ładny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio stawiam na czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolorek podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na zdjęcia. Kolorek ładnie się prezentuje, podoba mi się. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wole bardziej soczyste odcienie, ale to ze względu na mój typ urody :) nie miałam jeszcze tych pomadek, ale dużo dobrego o nich słyszałam, ja stawiam raczej na pomadki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam inny odcień z tej firmy ale jakoś mnie nie zachwycił .

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny odcień! Mam jedna pomadkę Whisper ale ciemniejszą fuksjową o nr 150:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam jej, ale po Twojej recenzji zostaję przy eliksirze. Prezentowany kolor jest dla mnie trochę zbyt różowy. No, nie trochę, bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście nie przepadam za takim kolorem, wolę mocne usta, no i Twoja opinia nie zachęca, więc raczej po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor, choć mi tak jasne odcienie nie pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygląda na Twych ustach:0
    Myślę, że dla mnie byłaby za jasna;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wygląda, taki delikatny i naturalny efekt, ale te minusy bardzo odrzucają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor! Mimo, że Cię zawiodła to ja nadal mam na nią chrapkę :P. Te kolory są za ładne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciesze się że jej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  25. też isę ksusiłam na tą pmadkę i też jestem rozczarowana, jak za taką cenę mogłoby być coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor zdecydowanie nie jest mój...
    No i do tego to podkreślanie suchych skórek ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt Kochana! ☃☃

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam pomadkę z tej serii i rewelacyjna nie jest, ale tragiczna też nie:D

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie ten kolor byłby chyba za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny delikatny kolorek. Pozdrwaiam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)