środa, 18 grudnia 2013

TAG: Kocham Zimę




Hej!

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Kapryska, do której jak najbardziej was zapraszam tutaj.




PYTANIA:



1) Ulubiony produkt do ust
Już drugi rok sięgam po balsam do ust- jabłko z owsem z Oriflame. Mój ulubieniec.








2) Ulubiony lakier do paznokci

Niestety nie mogłam zdecydować się na jeden i wybrałam Selene 212, Classics Glamour 181, Wibo piasek  nr 1, Wibo 169, Wibo piasek nr 3, Wibo piasek nr 1, Wibo Glamour 2.





3) Ulubiona świeca
Niestety nie pale tak często świec, za to codziennie goszczą u mnie woski. W tym roku moim nr 1 jest Season of Peace  YC.










4) Ulubione perfumy/zapach

Ostatnio w moje gusta wpasował się zapach Oriflame Fairy City Lichts.








5) Ulubiony napój

Jak zima to i rozgrzewający grzaniec.







6) Ulubiony dodatek/ubranie

Jak tylko przychodzi zima to sięgam po długie, grube sweterki. Obok jest mój ukochany sweterek z reniferami.






7) Ulubiona fryzura na zimę
Jakoś nie mam specjalnej fryzury na zimę. Ja 365 dni w roku noszę rozpuszczone włosy.






8) Co najbardziej lubisz robić zimą

Dla mnie zima = czas na blogowanie




9) Najładniejsze wspomnienie związane z zimą
Trudno wybrać jedno, ale na pewno miło wracam do chwili gdy przyjechałam do domu rodzinnego na święta kilka dni wcześniej niż powiedziałam rodzicom. Łzy w oczach mojej mamy o 4 rano- bezcenne.

10) Ulubiony trend w modzie na zimę
Szczerze powiem, że nawet nie wiem co jest teraz modne.

11) Otaguj 4 ulubionych youtuberów/ blogerów ;)
I tutaj powiem: bierzcie i częstujcie się wszyscy.


Szczerze mówiąc bardzo lubię TAG'i  więc i na ten odpowiedziałam z miłą chęcią
Pozdrawiam!
Soemi87

23 komentarze:

  1. mi też ciężko byłoby wybrać jeden lakier do paznokci, świeczki Yanke akurat tej nie miałam...:/a grzańce też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek :) ja zimą też stawiam na takie cieplutkie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, z przyjemnością dodaje do obserwowanych i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zimą też jakoś mam więcej energii do blogowania :) No i grzaniec mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima to nie jest moja ulubiona pora roku - raczej znajduje się na końcu moich preferencji :D ale taka jak jest teraz - może być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Soemi nie wiedziałam, że tyle nas łączy. Balsam do ust Ori z jabłkiem jest fantastyczny ;) Typy lakierowe też mamy podobne ;) i jeszcze wosk YC season of peace właśnie roznosi się po pokoju ;) serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się czytała odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny tag , chyba zrobię jak znajdę chwilę wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, narobiłaś mi ochoty na grzańca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki to coś co bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również je lubię :) uroczy wpis :))
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło, że wpadłaś do mnie :)
    Widzę, że balsamik z Oriflame jest u Ciebie w ulubieńcach zimowych czyli faktycznie musi być świetny. Babcia nie kłamała ;)
    Zapraszam częściej. Również będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A nóż, widelec skorzystam z TAGA :).z pewnością Twoja mama była wniebowzieta! gdybym miała szansę tak zrobić, to nie zastanawialabym sie ani chwili! niestety mam pracę w Uk, która na to nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten wosk, kupiłam ostatnio. ale jeszcze nie zapalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że co do perfum i lakieru się zgadzamy :D No i blogowania i wielu innych rzeczy ;)
    Naprawdę świetny blog, rzadko mi się jakiś tak podoba że obserwuję, ale tym razem zaobserwuję Ci bloga ;)
    Wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja akurat z ori wolę te ich "miodki" do ust:) a grzaniec wygląda zachęcająco:D

    OdpowiedzUsuń
  17. balsam mam identyczny i tez lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Narobiłaś mi ochotę na grzańca. Zaraz poszukam przepisu na jakiś domowej roboty :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj tak grzaniec to o tej porze również mój zdecydowany faworyt ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)