niedziela, 15 grudnia 2013

Synergen Kompakt Puder (Antybakteryjny puder w kompakcie)




Hej!

Dzisiaj podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami na temat prasowanego pudru z Synergen.










Puder zamknięty jest w plastikowym opakowanie. Dodatkowo dostajemy gąbeczkę do aplikacji produktu.

Opakowanie zawiera 9 gram.





Producent:"Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości."

Oto jak wygląda opakowanie po otwarciu. Jak widać u mnie jest już spore denko.

Kiedyś do wyboru były 3 odcienie i ja właśnie posiadam odcień 3 czyli najjaśniejszy. Obecnie wiem, że numeracja się zmieniła i w sprzedaży mamy większy wybór kolorystyczny.

A na buz]i wygląda tak:
Górne zdjęcia sam podkład dolne z pudrem


Cena produktu: ok. 8 zł na promocji 6 zł oczywiście w Rossmannie

Czas na moją opinię:
+ produkt przede wszystkim nie zapych
+ jest bardzo wydajny
+ bardzo tani
+ łatwo dostęony

+/- matowi na kilka godzin, ale nie na cały dzień
+/- czasami jest bardzo widoczny na buzi
+/- opakowanie jest nie trwałe. Jak widać mi się rozwaliło. Jednak jak by mieli poprawić opakowanie i podnieść cenę to ja wole łatwo psujące się :)

- dla mnie wielkim minusem jest załączanie gąbeczki. Ja jej nie używam i nawet jej nie odczepiłam, ale spokojnie nie dotyka ona produktu, bo pomiędzy pudrem a gąbka mam folię. Jak ktoś by się pytał to puder aplikuje pędzlem Hakuro H54.


Jak dla mnie produkt warty uwagi. Polecam!

A wy miałyście ten puder? Albo który jest waszym hitem?

Pozdrawiam
Soemi87

24 komentarze:

  1. A mi się wydaje, że zmienili numeracje i teraz jest dostępny numerek 4-6 tylko, ale mogę się mylić... Kupiłam nr 4 ostatnio, ale wydaje mi się, że nie jest taki ciemny dla mnie :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa na czym ta antybakteryjnosc polega. Ogolnie jestem sceptyczna jesli chodzi o takie produkty. Niestety zazwyczaj pomagaja tylko na krotka mete. Fajnie, ze jestes z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to nie za bardzo lubie gdy widać puder na buzi.
    Ale czasami mozna to wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się że jakość tego produktu jest adekwatna do jego ceny ;)
    warto go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim hitem jest Sensique, recenzja na blogu, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo cenię sobie puder z Sensique. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego juz czytałam o tym puderku, ale sama jeszcze się nie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę go wypróbować. Na co dzień używam pudru z oriflame i jestem zadowolona, ale ten jest sporo tańszy, więc jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go, nawet ostatnio pisałam recenzję. Mam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś mi odpowiadał, jednak teraz cera zrobiła się bardziej kapryśna no i już mi nie wystarcza ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, moja znajoma owszem ale nie była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamierzam go kupić, ale narazie chce wyrównać koloryt cery, bo cięzko bedzie mi kolor dobrac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś się nad nim zastanawiałam,ale doszłam do wniosku,że jednak potrzebuję cięższego kalibru,żeby zmatowić moją twarz ;) Obecnie moim faworytem jest puder sypki Catrice,nie pogniewałabym się, gdyby zrobili go wersji kompaktowej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam, ale jak dla mnie daje za bardzo efekt maski:( nie podobało mi się to zbytnio, bo widać było, że mam coś na buzi, a raczej wolę jak jest, a tego zbytnio nie widać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś miałam, ale jakoś go nie polubiłam, zwłaszcza, że kolor też był dla mnie za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. musze go w końcu wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam tego pudru ale wiem, że ma spore powodzenie. Może kiedyś się skuszę choć nie mam dużych niespodzianek na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś z Krakowa?? Bardzo dziękuję za informację :)

    Read more: http://lady-flower123.blogspot.com/2013/12/zakupy-moj-pierwszy-wosk-kominek.html#ixzz2nYr1vc2M

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii, ja jednak stosuję wyłącznie pudry sypkie- tylko takie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i używam (numer 3). Jak na tą półkę cenową są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam go kiedyś i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie to jeden z moich ulubieńców i gorąco go polecam, tym bardziej, że malutko kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś bardzo lubiłam ten puder, ale coś się między nami zmieniło, obecnie nie jestem w stanie go używać nie służy mi! a szkoda, bo jest tani i wydajny, jednak zupełnie przestał mnie zadowalać efekt ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)