czwartek, 19 grudnia 2013

Ulubione zapachy Yankee Candle

Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z postem o mich ulubionych woskach z Yankee Candle. 

 Ostatnio mój nr 1 to Season of Peace. Kupując ten zapach nie sądziłam, że tak urzeknie mnie po zapaleniu

 Cranberry Ice  to jeden z moich pierwszych wosków. Bardzo mi się spodobał ten słodkawy zapaszek.

Pink Dragon Fruit  słodki owocowy zapach. Jak widać tutaj już zużyty wosk, ale niestety jak byłam w sklepie niestety nie było już ich.

Lemon lavender jest to bardzo odświeżający zapach i fajnie komponuje się w pokoju w ciągu dnia.

 Honej Blossom ogólnie to ja nie przepadam, za zapachami kwiatów, ale ten mnie urzekł na całego.

Wild Passion Fruit- jak dla mnie to zapach cytrusów. Bardzo energetyczny zapaszek.

Sun & Sand trudno mi go opisać słowami, to trzeba poczuć.

 Turquoise Sky dawno nie miałam tak intensywnego zapachu. Kojarzy mi się z zapachem morza.

November Rain  jak to wszyscy mówią zapach faceta i to zapach który mi pasuje i mój M. może tak pachnieć :)

A wy jakie zapachy lubicie z Yankee Candle?
Pozdrawiam!
Soemi87

19 komentarzy:

  1. moim ulubionym jest chyba spised orange :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnego z tych zapachów, ale czuję, że kilka z nich bardzo by mi sie spodobało, np. Cranberry Ice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie miałam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach wosków, moje ulubione to ogólnie te na bazie żurawiny i melona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sun&Sand kompletnie mi nie podszedł :( Z przyjemnością to ja się go pozbyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam [jeszcze!] żadnego z Twoich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zakochałam w Kitchen Spice- jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Turquoise sky i november rain UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie Season of Peace jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lemon lavender na pewno kupię, bo w zapachu się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z powyższych moim ulubionym jest november rain :) idealny, jesienny zapach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Moimi ulubionymi są baby powder, strawberry buttercream i pink sands :)

    OdpowiedzUsuń
  13. november rain jest ideaaaalny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych wszystkich najbardziej lubię Season of Peace :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Snowflake Cookie, musisz koniecznie spróbować, jak dla mnie idealny na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się kiedyś zdecydować na jakąś świeczkę z tej firmy, Lemon lavender może być ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle pozytywnych opinii, musze kiedys się na nie zdecydować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)